{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
9.283 visninger | Oprettet:

Hund der små tisser hele tiden {{forumTopicSubject}}

Vores lille gravhund var mere eller mindre renlig, nu er hun begyndt at små tisser rimelig ofte. Når hun lige er kommet ind ude fra, vil hun ud igen, og allerede inden vi når at rejse os, har hun små tisset lidt på gulvet. Hun piver ikke når hun tisser. Før tissede hun aldrig når hun blev glad eller bange, det gør hun nu.

Jeg tænker på om det kan være blærebetændelse, eller omdet kan være noget her hjemme der påvirker hende, selv om vi ikke kan se at der er noget der er ændret her hjemme. Men hun piver ikke når hun tisser, hun virker ikke til at det gør ondt på nogen måde.

Er der nogen af jer der ved hvad det kan være.
Jeg ringer til dyrelægen senere i dag, hvis i ikke kan hjælpe med at opklare hvorfor hun gør det, men vil lige høre her inde først om i ved hvad det kan skyldes.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund der små tisser hele tiden
  • #1   27. jun 2011 Løbetid kan få tæver til at tisse meget ofte.. Jeg ville i dit sted lige få undersøgt urinen, for jeg tænker på blærebetændelse. Så giv endelig dyrlægen et kald..

• #2   27. jun 2011 Mine gjorde det også kort, så vaskede jeg gulvene i vand med klor i.. så alle dufte var væk, hun marker jo nok...

Man siger ellers kun hanhunde marker.. men det gør damer altsår også...

Mine blev smidt ud i haven, og meget skæl ud når de tissede inde, vil ikke ha det svineri... !!

Nu er de rigtigt meget ude i lukket have, med deres legesager, ben osv...

Fodring foregår ude, samt vand.. Har vand til også stå i køkkenet, men meget lidt de drikker der, sådant set kun om aften.

Når vi ikke er hjemme, er de inde, og døren lukket til køkkenet.

De får et gnaveben... eller en gullerød som de kan hygge med...

Og meget sjældent nu de laver noget pigerne.. ;o)))

Charlotte

• #3   27. jun 2011 Okay, jeg vil bare meget gerne have at vores kan være inde hos os meget af tiden, hun skal selvfølgelig ud at tisse alt det hun har brug for, men jeg tror heller ikke det er løbetidsperiode for hende endnu, hun er ihvertfald ikke i løb endnu, og hun er kun fra december måned, så hun er ikke så gammel igen.

• #4   27. jun 2011 Jeg har en tid ved dyrelægen kl 16.00. Hun sagde i telefonen at det kunne være blærebetændelse, men måske og noget med kolde nyre snakkede hun om, lyder ikke om. Og vores lille pus skulle meget gerne snart med os på ferie, men skal hun ihvertfald ikke hvis hun er syg, så aflyser vi ferien.

• #5   27. jun 2011 Min den store er fra 4 november 10 hun var i sin første for 5 uger siden... ,o)

Mine er også meget meget inde... døren står åben så de kan gå ud og ind, men hvis de selv skal vælge, vil de være ude at lege... ,o)))

• #6   27. jun 2011 Aldersmæssigt kunne hun godt være i løb, men supergodt, at du lige runder dyrlægen smiley

Og så vil jeg lige sige, at det er en meget dårlig idé at skælde hunde ud, der tisser på gulvet - det fremmer ikke renlighedstræningen, hvis det skulle være det, det handler om. Man ignorerer dårlig adfærd og roser den gode - dvs. ignorerer uheld inde og roser til skyerne, når hunden laver noget ude.

• #7   27. jun 2011 okay hendes temperatur er på 38.8 og hvad jeg kunne læse mig til så er det ikke unormalt. Det undre mig bare at hun kommer ud, og tisser 3-4 gange på kort tid, kommer ind igen, 5 min efter drypper hun hen og gulvet, og vil ud igen, hvor hun igen tisser. Så er hun inde i 10 min max og så begynder hun at dryppe igen og vil ud. det virker ikke som om at hun ikke vil være renlig, for hun vil jo gerne ud når hun skal tisse, og går selv hen til døren, det virker som om at hun ikke kan holde på det.
    Min nabo siger at det kan være tegn på orm, men det kan de også se i en urinprøve, så er spændt på hvad de siger.

• #8   27. jun 2011 Ja, det er spændende. Og det lyder, som om hun virkelig ikke kan holde på det. Vil du give en update, når du har været hos dyrlægen?

• #9   27. jun 2011 det vil jeg ihvertfald.

• #10   27. jun 2011 Super:) Held og lykke

• #11   27. jun 2011 Vores lille prinsesse har været ved dyrelægen nu, og har fået konstanteret blærebetændelse, det var ikke meget slemt endnu heldigvis, kunne han se på prøven, men hun havde lidt, og hendes blære var også hævet, så godt at vi kom afsted med hende.

• #12   27. jun 2011 Åh, hvor var det godt, I kom afsted smiley God bedring med hende ;o)

• #13   27. jun 2011 mange tak smiley

• #14   28. jun 2011 Bente : Jeg prøvede også det der med at ignorere dårlig adfærd , og det hjalp abselut ikke Albert med at blive renlig , så begyndte jeg at skælde ham ud når han gjorde det , og nu har han HØJST et "uheld" om ugen , Det virker måske for nogen , men ikke min Albert .

• #15   28. jun 2011 Okay, jeg synes både i har prøvet at være positive og har også prøvet at skælde ud, men intet hjalp, men det er jo klart når hun har blærebetændelse. Men nu er hun på piller, og så venter vi spændt på hvordan hun bliver når hun er helt rask igen. Er ved at være træt at at tørre tis op over alt, og at han konstant er våd bagtil, fordi hun sætter sig i sit eget tis konstant.

• #16   29. jun 2011 Det kan jeg godt forstå Tina . Jeg håber det kommer til at blive helt iorden igen . smiley

Kommentér på:
Hund der små tisser hele tiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce