1.122 visninger
|
Oprettet:
Hvad har du købt fornylig ? {{forumTopicSubject}}
Ja, lad mig høre om du har gjort et spændene indkøb.
Kunstige købsbehov kan man altid få
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Frk., så er det nok elements du har købt, pse 5 koster så vidt jeg husker omkring 8000,- og 2500 med studierabat
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
maj 2009
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 2.232
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
http://vefafoto.dk/product.asp?product=2287
Har ikke tjekket priser
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
Men hvad, det kommer vel
Jeg har da ikke fortrudt endnu hehe
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Jeanette betjeningen må vel være den samme, mere eller mindre
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
Tog små 1000 billeder i går og har ikke fået meget mere end 100 billeder, der var noget værd.. Okay, det var så ikke kun manglende fokus, men også for mørke eller overbelyste.. Ikke lige det bedste fotovejr i går formiddag/middag..
jul 2005
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 304 Svar: 2.887
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Det minder mig om jeg har filtre liggende jeg skal have solgt *G*
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Hvis du køber fra nyt, så tjek lige priserne, for de svinger rigtig meget
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Dem kan du trygt handle med, men ellers er der
www.photoshop.dk
www.vefafoto.dk
mar 2006
Følger: 26 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 677
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.325
nov 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 35 Svar: 284
Marts: Metz flash 58 AF-2
70-200mm f/2.8L IS USM II
April: 180mm f/3.5L Macro
Maj: Canon EOS 7D
Men nu holder jeg også lige en pause...
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
4 filtre hos genbrugen til hele 15 kr.
Canon objektiv 400 mm brugt til 800 kr. (rigtig godt i øvrigt)
Photoshop Elements 7 til hele 199 kr. hos www.kamerahuset.dk
... og det var vist det.
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
Jeg har jo et 3-bens stativ, men det er ret besværligt at have med på tur..
De der et-benede stativer, er de gode? Det her nye kamera er en lille smule tungere og større end det gamle og jeg er ikke helt rystefri må jeg sige.
Ville et stativ hjælpe?
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Mille, shop amok...dejligt
Kirsten hvad er det for en 400mm til 800?
Jeanette, etben´s stativer, synes jeg ofte har for lav minimum´s højde, hvis det er til hundene, men ellers kan sådan en give god støtte
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.325
Drømmer om noget bedre ;o) Har en bekendt, der har nogle RIGTIG gode objektiver som jeg har fået lov til at låne en enkelt gang, men de koster bogstaveligt talt spidsen af en jetjager LoL
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Nikon´s 200-400 tegner bare godt, men prisen skal vi nok ikke snakke om.
De har også en fast 300mm, som er super
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Kan godt være der er et-ben der har lav frihøjde, har ikke lige tjekket
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
Men er der en der har en 400 mm linse billigt til salg - så lad mig endelig høre :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
dec 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 86 Svar: 1.131
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
okt 2004
Følger: 52 Følgere: 60 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.325
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Hanne, ja der fik du købt en hel del nyt legetøj, har du prøvet studiosættet?
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2008
Følger: 17 Følgere: 14 Hunde: 1 Emner: 28 Svar: 52
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 70 Svar: 578
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2008
Følger: 20 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 70 Svar: 578
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
http://i635.photobucket.com/albums/uu79/Renesk/s.jpg
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
jan 2005
Følger: 160 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.736
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
https://www.facebook.com/photo.php?pid=2647244&l=950cf69267&id=1127328059
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
Er dybt misundelig og glæder mig rigtig meget til at se, hvad du kan få ud af udstyret :o)
Held og lykke med det - og så er det ellers om at håbe på tørvejr kan jeg regne ud :o)
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.690
Men lidt en kompromis, da 300mméren er tung at sidde med i længere tid
jan 2008
Følger: 11 Følgere: 114 Hunde: 6 Emner: 248 Svar: 7.538
Hvad har du købt fornylig ?