{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde sygeforsikring
  • #2   12. jul 2011 Jeg har også dyrekassen dk, de har et højere dækningsbeløb pr år end de andre. Man tror måske at 18.000 er rigeligt, men man bliver overrasket over hvor dyrt alting er smiley

• #3   12. jul 2011 Vi har af uforklarlige årsager Buddy og Balder i hver sin. Buddy har vi i Tryg, hvilket vi nu kan være lidt kede af. Ikke fordi de ikke altid har behandlet os utroligt godt og har refundret rigtigt mange tusind kroner til os, gennem årene. Men de dækker kun for et årligt maxbeløb på ca. 14000kr. Og dem har vi for længst overskredet, nu med Buddy's sygdom. Og der kan nå at løbe meget på endnu, inden året er omme.
    Balder har vi, lige som Linnea har----i Dyrekassen Danmark. de dækker, så vidt jeg husker, for ca 22000kr. om året.
    Men nu er det for sent, at få flyttet Buddy, da han nu lider af en alvorlig kronisk sygdom. Og det kan man jo godt forstå, at de vil gardere sig imod :o)

• #4   12. jul 2011 jeg har alm. brand på begge mine... dem har jeg aldrig haft problemer med... de dække 80% af regningen man sender ind... min gamle hund havde os alm brand og hun har nok være igennem samtlige undersægelser osv en hund kan være... og der har de dækket hver gang vi har sendt ind uden problemer... selvfølgelig dækker de ik medicin, konsultation og vac. men ellers det meste..

• #5   12. jul 2011 Tak for jeres svar... jeg tror jeg vælger alm brand.. synes de lyder gode af hvad jeg har læst smiley

• #6   12. jul 2011 ja jeg har i Codan, men har aldrig haft brug for den ....har alle mine forsikringer der

• #8   13. jul 2011 Jeg bruger Dyrekassen Danmark og kan kun sige THUMBS UP for dem, aldrig problemer og hurtig har de betalt pengene tilbage til mig:o)

Selvrisiko er 600kr
    Årlig dækning 25.000kr
    Betaler 80% af regningen

Og aller aller vigtigst den dækker HELE hundens liv, hvilket jeg synes er vigtigt, mange hunde begynder jo desværre at få sygdomme med alderen, og så er det surt en forsikring kun dækker 8-10år af hundens liv. Og når man har en race der bliver gammel som vores race jo ofte gør, så er det om noget endnu mere vigtig med en forsikring der gælder hele hundens liv...

Ja som sagt jeg er så glad for Dyrekassen Danmark, og jeg har hørt om folk der er blevet smidt ud af Alm brand fordi de havde for dyre skader.. Og nogle hvis forsikring er steget helt vildt fordi de har haft for mange skader...

• #9   13. jul 2011 Fru Robbie: Okay dem vil jeg da lige gå lidt ind og læse om.. lyder ikke godt det med alm brand, for jeg har en lille skrøbelig hund der er rimlig dyr i drift smiley Han har allerede været igennem 1 x akut sygdom og 2 x tandudtrækning i fuld nakose.. Så jeg håber de vil ha mig ind - han har ihvertfald allerede kostet mig 15000 kr i dyrlæge regninger :S dumt dumt jeg ikke fik lavet den forsikring til at starte med smiley

• #10   13. jul 2011 Paulina K,
    Ja altså jeg har også hørt mange som har været glade for den forsikring, men har set nogle tråde herinde og folks utilfredshed pga de ting jeg har skrevet...

Ja puha det var da en hård omgang hun har været igennem:o( Du skal huske der er nogle forbehold, fx mælketænder der ikke falder ud af sig selv, og skal fjernes, det dækker de ikke, det er normalt små hunde ikke selv skifter alle mælketænder.. Så husk at læse policen også:o)

Ja det kan virkelig anbefales at tegne en forsikring, og især hvis man ikke lige har 20.000kr der står dyrlægeregning på ved akut sygdom, for det kan hurtig løbe op... Og bare det man ikke skal tænke på penge når ens hund er syg er jo dejligt, så man bare kan gøre alt for en hund skal blive rask igen..

Jeg tænkte ikke på sygeforsikring da jeg fik Micki, det var min dyrlæge der gjorde opmærksom på det,,, Og havde først Tryg, men synes ikke så godt om den pga dens lave Årlige dækning, så skiftede til dyrekassen.. Jeg har desværre haft brug for den nogle gange, men de har aldrig sat spørgsmålstegn ved mine regninger og har betalt ved kasse 1 inden for en uges tid, så alt i den skønneste orden:o)

• #11   13. jul 2011 altså jeg tør slet ik tænke på hvor mange penge vi har brugt på gamle freja gennem tiden hos dyrlægen... og alm. barnd har aldrig stillet spørgsmål eller noget... og forsikringen er heller ik steget...

og tror det eneste freja manglede af undersøgelser var en pet scanning ellers har hun nok været i gennem samtlige ting en hund kan bli undersøgt.

• #12   13. jul 2011 Jeg ville klart vælge Alm. Brand - bruger dem selv! :o)

Kommentér på:
Hunde sygeforsikring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce