1.612 visninger
|
Oprettet:
Hunde sygeforsikring {{forumTopicSubject}}
Jeg vil gerne købe en hundesygeforsikring, men ved ikke rigtig hos hvem. Hvor er jeres forsikrede og hvad er jeres oplevelser med det (hvad var der sket-hvor meget dækkede de?) .. <:o)
Jeg kiggede lidt på alm. brands - der er ens selvrisiko 300 kr hvor de andres er noget højere..
nov 2010
Følger: 63 Følgere: 61 Hunde: 8 Emner: 67 Svar: 935
jun 2009
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 12 Svar: 525
Balder har vi, lige som Linnea har----i Dyrekassen Danmark. de dækker, så vidt jeg husker, for ca 22000kr. om året.
Men nu er det for sent, at få flyttet Buddy, da han nu lider af en alvorlig kronisk sygdom. Og det kan man jo godt forstå, at de vil gardere sig imod :o)
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 86 Svar: 392
jan 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 44
jan 2011
Følger: 23 Følgere: 22 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 217
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Selvrisiko er 600kr
Årlig dækning 25.000kr
Betaler 80% af regningen
Og aller aller vigtigst den dækker HELE hundens liv, hvilket jeg synes er vigtigt, mange hunde begynder jo desværre at få sygdomme med alderen, og så er det surt en forsikring kun dækker 8-10år af hundens liv. Og når man har en race der bliver gammel som vores race jo ofte gør, så er det om noget endnu mere vigtig med en forsikring der gælder hele hundens liv...
Ja som sagt jeg er så glad for Dyrekassen Danmark, og jeg har hørt om folk der er blevet smidt ud af Alm brand fordi de havde for dyre skader.. Og nogle hvis forsikring er steget helt vildt fordi de har haft for mange skader...
jan 2010
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 44
maj 2007
Følger: 93 Følgere: 93 Hunde: 2 Emner: 336 Svar: 4.266
Ja altså jeg har også hørt mange som har været glade for den forsikring, men har set nogle tråde herinde og folks utilfredshed pga de ting jeg har skrevet...
Ja puha det var da en hård omgang hun har været igennem:o( Du skal huske der er nogle forbehold, fx mælketænder der ikke falder ud af sig selv, og skal fjernes, det dækker de ikke, det er normalt små hunde ikke selv skifter alle mælketænder.. Så husk at læse policen også:o)
Ja det kan virkelig anbefales at tegne en forsikring, og især hvis man ikke lige har 20.000kr der står dyrlægeregning på ved akut sygdom, for det kan hurtig løbe op... Og bare det man ikke skal tænke på penge når ens hund er syg er jo dejligt, så man bare kan gøre alt for en hund skal blive rask igen..
Jeg tænkte ikke på sygeforsikring da jeg fik Micki, det var min dyrlæge der gjorde opmærksom på det,,, Og havde først Tryg, men synes ikke så godt om den pga dens lave Årlige dækning, så skiftede til dyrekassen.. Jeg har desværre haft brug for den nogle gange, men de har aldrig sat spørgsmålstegn ved mine regninger og har betalt ved kasse 1 inden for en uges tid, så alt i den skønneste orden:o)
maj 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 5 Emner: 86 Svar: 392
og tror det eneste freja manglede af undersøgelser var en pet scanning ellers har hun nok været i gennem samtlige ting en hund kan bli undersøgt.
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.862
Hunde sygeforsikring
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside