{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.305 visninger | Oprettet:

1. pind i agility {{forumTopicSubject}}

jeg prøver lige igen... havde nemlig skrevet en lang smørre, men så skulle jeg genstarte PC'en og glemte helt at poste indlægget... DUUUMT...

Nå, men jeg er netop hjemvendt fra Dania Cup... Som nogle nok har læst i en anden tråd fik vi i tirsdags den første pind i spring. Alt i alt har det været en rigtig god uge, og jeg har helt klart lært en masse. Vigtigst af alt er at jeg simpelthen bliver nødt til at have fat i ørerne på min hund, så han ikke finder på en smart idé. Det skete bl.a. i gårsdagens SP1. Han var super, gjorde alt hvad jeg bad ham om. Ja, jeg nåede lige at tænke YES det her bliver en nul-runde, nu kommer det lette, bare en fremadsendelse. I samme øjeblik opdagede Joy en tunnel, det lige skulle prøves den anden vej fra og selvom jeg helt frebrilsk råbte NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! så hørte han det ikke... Nå, men vi blev enige om at han var supersej, når han sådan kunne tage ekstra forhindringer. Jeg kunne jo bare have været mere på ham...

Det har været en rigtig god uge. Vi har kun haft et rigtig møgløb, hvor han kammede over på grund af stress. Og det er jeg utrolig stolt af.

I dag har vi så kun haft en enkelt klasse, nemlig AG1. Løbet kan i se her: http://www.youtube.com/watch?v=0v56OA8JVi0

Det blev til hele 0 fejl, og det synes jeg er fint for en hund, der for et år siden ikke havde en anelse om hvad felter var for noget og som skulle babysittes gennem en slalom. Jeg har kæmpet med ham, og det er begyndt at bære frugt.

PLanen er nu at han udover de sidste DcH-stævner der er her i kredsen skal til et DKK i august... DKK's klasse 1 passer meget bedre til den gamle dreng, og jeg vil så gerne kunne gøre ham til klasse 2 hund før han formentlig skal til at løbe seniorklasser. Men nu må vi se... Jeg er ret sikker på at han sagtens kan klare sig i de almindelige klasser næste år med...

Alt i alt en kanon oplevelse hele denne uge...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1. pind i agility
Kommentér på:
1. pind i agility

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce