1.529 visninger
|
Oprettet:
Gode ideer søges {{forumTopicSubject}}
Jeg har for længe siden købt to poser øllebrødspulver uden sukker og har aldrig fået det spise, men ville så høre om nogle har andre ideer til hva det kan bruges til end lige øllebrød
dec 2009
Følger: 23 Følgere: 21 Hunde: 3 Emner: 47 Svar: 852
Det skal så spises med flødeskum med vanilla i.... uhmmmm - så lækkert..
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
Det blev købt ind til efter min gastric bypass operation, hvor det gerne måtte være lidt nemt
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.815
Det er godt nok mange år siden, jeg har spist øllebrød. jeg brød mig aldrig om det med flødeskum, men en æggesnaps hældt over eller riskpresset appelsinsaft er guf. Eller begge dele
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
.::$::. Reiki Master .::$....LOOOOL "På min mave"???
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
nov 2007
Følger: 75 Følgere: 110 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 3.881
Jeg lavede hva der svarede til 1 port øllebrød og kølede den ned inden jeg kom den i dejen :O))
Gode ideer søges