{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
497 visninger | Oprettet:

Source Code lige noget for os Sci-Fi/Thriller fans {{forumTopicSubject}}

Denne film er simpelthen for cool lige noget for mig.

RESUME:

''Da officeren Colter Stevens vågner fra sin lur på toget mod Chicago, ser han til sin udelte forvirring en anden mands ansigt i spejlet. Otte minutter senere sprænger en bombemand toget i smadder, og vupti vender Stevens tilbage til sin egen krop i en kold betoncelle. Langsomt går det op for ham, at han er på en eksperimental mission, hvor han oplever de samme minutter om og om igen i jagten på bombemanden.''


Trailer: http://www.youtube.com/watch?v=NkTrG-gpIzE


Anmeldelse: http://www.lovefilm.dk/filmanmeldelser/Source-Code


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Source Code lige noget for os Sci-Fi/Thriller fans
  • #1   25. jul 2011 uuuh, lyder også som noget for mig.
    Den må jeg lige tjekke ud.


  • #2   26. jul 2011 Så er den set...
    og jo, den var da god underholdning. Havde bestemt sine øjeblikke af spænding og man sad da hele tiden og var nysgerrig på hvordan tingene nu engang hang sammen... kan han ændre fremtid eller ej? Kan han ændre fortid er et endnu større spærgsmål?
    Så på den led: bestemt en film der er værd at se

    men

    jeg kan godt lide når film også giver mening og holder. Ment på den måde, at jeg gerne vil se en sci-fi film hvor jeg tænker: okay, jeg ved det ikke kan lade sig gøre i virkeligheden, men teorien holder alligevel stik.
    En film hvor man som sådan ikke kan sætte en finger på hvorfor det egentlig ikke skulle kunne lade sig gøre, andet end man ved, at det kan det bare ikke.
    Denne her film var ikke sådan for mig... jeg sad ofte og syntes at filem modsagde sig selv i den teori omkring fortid, fremtid, død, levende, flere universer, parallel verdener og alt det der ligger midt imellem det nævnte.

    Og det var lidt syndt. For grundteorien i filmen er god, men bare ikke gennemtænkt nok, efter min mening.

    Og så en helt anden ting: de korte sekvenser på 8 minutter gør, at man ikke kommer dybt nok i hovedpersonerne i filmen. Lærer ikke deres karakter nok at kende.
    Andet end måske lige "Sean"... men stadig ikke nok.
    Og personerne har slet ikke tid nko til at skabe relationer der giver dybde nok i filmen.

    2 ud af 5 stjerner.


  • #3   26. jul 2011 Enig med Miss FC. Kunne godt lide filmen og var godt underholdt men fik ikke nogen wow-fornemmelse da den var for usammenhængende og man netop ikke kunne leve sig godt nok ind i hovedpersonerne ... Der manglede ligesom noget baggrundshistorie ...

Kommentér på:
Source Code lige noget for os Sci-Fi/Thriller fans

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce