{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.329 visninger | Oprettet:

Den kloge nare den mindre kloge... {{forumTopicSubject}}

Hun tog sgu røven på mig i morges den lille bandit!
Min shiba er i forvejen ikke just en morgen hund, så vores morgentur er stort set kun en tissetur rund om blokken. Her de sidste 3 uger har hun så døjet med at hun har fået trådt på et glasskår, så gåturene har været endnu kortere end normalt. Heldigvis er det nu ovre og i går aftes kunne vi endelig gå en dejlig lang aftentur som vi plejer.
Her til morgen var den lille så rigtig træt, og jeg måtte kalde på hende flere gange før hun kom ud af sengen. Da vi så kom ud på vores gåtur var vi dårligt begyndt før hun vendte om og begyndte at trække hjem af. Nu hvor foden endelig var i orden syntes jeg egentlig godt vi kunne tage den sædvanlige gåtur, for den er jo ikke lige just lang i forvejen. Jeg siger så ”nej du ikke i dag” og begynder at trække hende lidt videre. Og så sker det mystiske: min hund begynder pludselig at humpe!!! Som den hønemor jeg er stopper jeg selvfølgelig op omgående og går tilbage mod min hund for at se om der er sket noget med poten. I samme sekund jeg vendte om, var poten på mirakuløs vis kureret og Zena stormede nu hjem af i det nu ekstra stykke line.
Jeg kom sådan til at grine at jeg simpelthen lod hende gå triumferende hjem smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den kloge nare den mindre kloge...
Kommentér på:
Den kloge nare den mindre kloge...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce