{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.421 visninger | Oprettet:

Gravid tæve på barf ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige hentet min tæve hjem fra parring, og nu er mit spørgsmål kan hun leve at barf under hele graviditeten eller skal hun have hvalpe mad de sidste uger inden hun føder ? Jeg har før haft hvalpe men ikke mens mine hunde har været på barf. Jeg er urolig omkring kalk chok, hvad gør i nar jeres tæver er gravide ?
Det skal lige siges at min tæve er meget lidt spisende så det er vigtigt hun får det rigtige når hun spiser.

Knus fra Lotte


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gravid tæve på barf ?
  • #1   28. aug 2011 nej lotte. jeg havde samme tanker da nala var drægtig.
    planen var at vi fodrede med barf hele vejen, satte hende op i mængden af fedt og benprodukter, hun fik en del kyllingelår.
    men da nala heller ikke ville spise noget begyndte jeg ca 2 uger før, at blande hende kød med hvalpefoder, så hun fik halvt af hver.

    og de sidste dage havde hun bare frit af hvalpefoder hele dagen, ud over de almindelige spise tider.

    jeg opdagede at hun spiste meget lidt af gangen, så den sidste uge fik hun mad 5-6 gange om dagen. hun fik også noget dåse foder, recovery fra rc, som vi blandet med hvalpefoder, for at sikre hun fik hvad hun skulle have, da hun ikke gad spise særlig meget.

    jeg var også nervøs for kalk chok, men vi brugte rigtig meget tigermælk, fra ca to dage før fødslen, og så flere gange om dagen efter fødslen i ca en uge eller 2.

    håber du kan bruge det til noget:)


  • #2   28. aug 2011 barf hele vejen igennem, halvvejs i drægtigheden øges mængden af mad, og der fodres flere gange om dagen..
    Øges til ca 50% ekstra i forhold til normal mængde..
    -Og det er alt der skal øges af i mængde.....



  • #4   28. aug 2011 Lotte - du ringer bare, så får vi en snak smiley


  • #5   29. aug 2011 Tak alle sammen for jeres svar.

    Og Lisbeth jeg ringer en aften til dig.

    Knus fra lotte


Kommentér på:
Gravid tæve på barf ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce