{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp fra Rusland
  • #1   7. sep 2011 Det bedste er at hente sin hund selv. VIlle bestemt ikke hverken bestille, eller sende en hund afsted uden ledsager.
    Moms, hmm. jeg har for mange år siden hentet hund i udlandet, og der betalte vi ikke mons. Måske det var en fejl hihi.
    For at få tavlen flyttet, så skal den være i en internationel klub hvor den kommer fra. Er det DKK du vil flytte over til, skal hunden have en tavle fra en russisk kennelklub. Men opdrætteren kan vel hjælpe dig med alle dine spørgsmål?
    Mine hunde var dengang fra polsk kennelklub og kunne få flyttet papirene over i DKK


  • #2   10. sep 2011 Bibbii er inporteret fra rusland.. hun havde FCI stambog, men jeg fik den lavet om til DKK med det samme, det kunne jeg sagtens da den var en godkendt klub (fci)

    Jeg vil ALDRIG opfordre nogen til at købe en inporteret hund, bibbii blev fløjn her til, da jeg hentede hende i odense sad hun stadig i den samme kasse som hun blev proppet i i rusland.. hun sad i pis og lort,, SLKRAMT var ordet for min prinsesse,.. det tog mig FLERE måneder at få hende bare lidt socialiceret, hun var så bange, de første 14 dage kunne jeg ikke gå fra hende, hun satte sig bare i et hjørne og rystede..

    Jeg snakkede med hende som købte søsteren i kassen, og der var samme problem, hun solgte så hendes videre da hun ikke kunne magte det..

    skal så siges idag at jeg har VERDENS dejligeste buller, elsker andre hunde og mennesker men det tog sin tid at gører hende til den hun er idag..

    Grunden til at jeg valgte at få en inporteret hund var at jeg kunne sparer 2000 kr.. HVILKET ikke var pengene værd..

    - men hvis du selv vil hente den, ja det er jo en langtur, men hellere hente den selv end at gører som jeg fik gjort.

    Hvorfor vil du have en der nede fra?


  • #3   10. sep 2011 skal så os siges at idag er hun "mors" hund.. hun lystrer kun mig.. hvis min kæreste vil lukke hundene ud i haven og jeg er hjemme så går hun kun ud hvis jeg siger hun SKAL gå ud.. og hvis fyren eller nogen venner vil gå tur med vores to hunde, (bibbii og tyson en amerkiansk bulldog).. og jeg ikke går med, så kan de ikke få hende til at gå med dem.. hun render os efter mig, selv på toilettet.. hehe men gør mig intet nu, betyder bare hun er glad for mig.. smiley

Kommentér på:
Hvalp fra Rusland

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce