{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.170 visninger | Oprettet:

foder skift ??? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer
Jeg kunne godt bruge et godt råd, Vi har skiftet fra kragborg til orginal Barf Og sider der har Kenzo været meget anderledes han har ild i røven men han spiser kun halvdelen af sin mad han virker ikke sulten men han er rastløs jeg har tilbudt ham ben som han altid har fået dem vil han ikke ha
så derfor tror jeg ikke han er sulten
Jeg tror heller ikke der er noget galt med ham for han er glad og frisker end jeg nogen sinde har oplevet ham men han spiser nedsten indet
før fik han nedsten et kg nu spiser han knap 400 gram det har stået på en uge nu
Den lille vågner så jeg venner lige tilbage sener


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  foder skift ???
  • #2   17. sep 2011 Det lyder som om det foder du er skiftet over til har et højere kalorieindhold.

    Hvis han ikke taber sig ville jeg ikke være bekymret, men bare glæde mig over en hund med mere energi.


  • #3   17. sep 2011 jo helt enig det er da kun godt han har fået mer energi han var dks dogneste hund man skulle slæbe ham ud af døren og lege gad han højst 5 min det erv jo ikke normalt når han kun nedsten er 2 år
    nu må jeg se om han taber sig det er da bare vild hvis han kan gå ned på den halve mængte kun forde det er noget andet mad

    hun sage der over at jeg skulle tilsætte fedt for det er meget rent så har det vel ikke fler kalorier eller er der noget jeg har misforstået


  • #4   18. sep 2011 jeg måtte også sætte Mathilde ned i foder da jeg overgik til orginalbarf, det er et rigtig godt produkt de har.

  • #5   18. sep 2011 Til jer der har måtte sætte hundene ned i foder hvor meget måtte i sætte dem ned Kenzo sætter åbenbart sig selv ned for han spiser nedsten ikke noget


  • #6   18. sep 2011 Mathilde gik fra 1kg til mellem 750g og 850g, har en spand jeg tør foderet op i, og den kan indeholde mellem 750 og 850g, alt efter hvad det er. Før havde jeg også store problemer med, at hun tabte sig vildt fra dag til dag, det er absolut ikke et problem længere.


  • #9   18. sep 2011 Hvor køber man det henne? Bruger selv Kragborg nu men lyder det til det værd at prøve:-)?

  • #11   19. sep 2011 Ja jeg skal der over igen i weekenden så prøver jeg lige at snakke med hinde
    det er så lækkert det mad og det ser også rigtig flot ud


  • #14   10. mar 2012 der hvor vi køber det siger de at forde kødet er så rent gøre det ikke noget at tilsætte lidt og meget lidt extre fedt og så tror jeg enlig kun det er fordi kenzo er allergi hund hun anbefaler vi tilsætter meget meget lidt strusse fedt

    nu spiser han ca 800 gram mad om dagen og i det kommer ca 10 gram fedt


Kommentér på:
foder skift ???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce