{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund tisser over alt :(
  • #1   27. sep 2011 Hvad gør du rent med, der hvor han har tisset?
    Hvis du bruger rodalon er du sikker på at få al lugt væk, så han ikke forbinder stedet med et toilet.

Når han ikke vil tisse udenfor, kan det være at han er utryg.
    Er det noget der pludselig er opstået? Har han været renlig?
    Hvor går du med ham, når du er ude?

Prøv at bruge det samme sted, leg med ham der, giv ham godbidder - sørg for han forbinder det med noget positivt at være der...

Det er lige de forslag jeg kan komme med! :o)

• #2   27. sep 2011 Min hun tissede også alle steder dengang han var mindre og hvis vi så ham tisse er det bare med at få den ud KUN HVIS DU SER DEN ER IGANG MED DET det hjælper, overhovedet ikk, hvis du gør det når du bare ser det, og du ikk ved, den lige har gjort det, for ellers ved hunden ikk havd den bliver smidt ud for, også hjlper det ingenting. Bare et råd smiley heh
    Golden Cosmo og Celina Andersen

• #3   27. sep 2011 Jeg har prøvet alt det i skriver, men intet hjælper smiley

Så er desværre stadig på bar bund

• #4   27. sep 2011 Han er jo kun 3 mdr. han aner ikke endnu hvor han må og ikke må tisse og hans blære og koncentrationsevne er lille bitte... ud ca hver / hveranden time... ros ham til himmels hver gang han besørger udenfor og væbn dig med masser af tålmodighed...

Hunde er forskellige. Min den store var renlig da hun var 11 uger, den lille er først helt renlig nu, knap 5 mdr gammel.

• #6   28. sep 2011 kigger lige med da min hanhund på 9 månder gøre det samme

• #7   28. sep 2011 Inge J..

Hva er et tisse bælte ?

• #8   28. sep 2011 Jeg håber at tissebæltet blevvforeslået til den strintende 4 årigebhanhund og ikke til den 3 mdr gamle hvalp? Der er jo storforskel bag motivationen for handlingen ...

Den bette ved jo ikke bedre...

• #11   14. okt 2011 Hej igen alle smiley

Der er ikke nogle problemer med ham når vi er i byen, der er han renlig..
    Det er kun når vi er hjemme.. Og det rodolon, har desværre ikk hjulpet, så jeg prøvede det der gå væk hund, og det har hjulpet en del, men så er jeg nød til og sprøjte med det hver 2 time hver dag,,

Nogen der ved om det er skadeligt, eller om jeg bare skal forsætte med det til han er helt renlig..

Kommentér på:
Hund tisser over alt :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce