{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
838 visninger | Oprettet:

tisser over alt. {{forumTopicSubject}}

jeg har en hund på otte uger og har kun haft ham i tre dage. selvom han kommer ud og tisser når han piver, går han lige ind på gulvet og tisser. også selvom at han tisser mange gange i løbet af den tid han er ude<.. HJÆLP MIG.??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tisser over alt.
  • #1   11. nov 2008 Madam Blå på Dåse .

Spørger til råds, og forventer nogle ordenlige svar, læs i min profil har kun haft ham i tre dage og har aldrig haft hund før.
    Jeg troede at meningen med hundegalleri er at man skulle kunne få hjælp gode råd og tips..

• #2   11. nov 2008 Du forventer vel ikke den skal vise (pive) når den skal ud?

Jeg har en her der i morgen er 10 uger og hun er renlig........men det har krævet mandsopdækning 24 timer i døgnet, og vi er stadig meget obs på hende.

• #3   11. nov 2008 han kommer ud når han piver ved døren. har sovet. men det er nogle gode råd i alle kommer med<:-) bare kom med nogle flere, man skal jo lære så længe man lever.

• #4   11. nov 2008 Famøse Famse Janie.

Nej nej., overhovedet ikke. men han er god til at pive når han skal tisse. men problemet er at han går lige ind og sætter sig når han kommer ude fra og har været ude at gå en lang tur. ved godt han ikke er ´så gammel.

• #5   11. nov 2008 du forventer vel ikke at han allerede skal kunne forstå at han skal pive for at komme ud --

han skal ud hver gang han har

- sovet
    - leget
    - drukket
    - spist

og du skal give dig god tid. du kan ikke forvente at han bare sætter sig med det samme..

men undskyld mig - er det ikke sådan noget man normalt undersøger inden man får hund

• #6   11. nov 2008 Enig med hundemutter og desuden kan han have fået en blærebetændelse og så skal man tisse rigtig ofte.

Små hvalpe har desuden en lille blære nøjagtig som små børn, de har også svært ved at holde sig.

• #7   11. nov 2008 --->>> (link fjernet)

• #8   11. nov 2008 Et godt råd er at købe noget der hedder URIN OFF fra Scan Tholo (de kan købe det via deres hjemmeside), det tager alt urin lugt. Vibruger det i vores butik, fordi alle hanhunde synes de skal strinte om kap, men efter vi har sprøjtet med det her, så er det helt slut med hanhunde strint. Vi har selv brugt det til hvalpe-tisse-træning, så de ikke kan lugte at de tidligere har tisset inde, det virker helt vildt godt - SELVFØLGELIG forudsat, at man lufter ofte!

Vil lige til orientering fortælle, at det også fåes til kat.

• #9   12. nov 2008 Lad være og gå lange ture det gør ham utryg. Gå kun lige uden for døren hvor der er græs og gå så 3-5 meter og vend om . frem og tilbage så der ikke er så mange nye dufte og bliv ude til han gør noget. Og dette gøres som de andre siger efter leg sove spist. Og så er det tålmodigheden der skal bruges.

Kommentér på:
tisser over alt.

Annonce