{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.918 visninger | Oprettet:

Han tisser over alt :( {{forumTopicSubject}}

Jeg har en dejlig han på 2,5 år som er begyndt at strinte/tisse indefor om natten.

Inde sengetid ved 01.00 tiden lukker jeg ham ud i haven så han kan tisse af, men når jeg kl. 7 står op har han tisset flere steder i huset (ikke bare små søer). Dette er begyndt at være hver dag :(...

Han er ikke kastrereret og dyrlægen siger at chancen for det stopper ved at kasterer ham er lille da han er så stor nu.

Jeg er ved at blive idiot af ham for han kan godt være alene hjemme om dagen uden at tisse nogen steder, men om natten er den åbenbart helt gal smiley ...
Dette her har gradvis taget til gennem de sidste 2 mrd. hvor min veninde og hendes børn har boet her, men han er glad for dem, men har da tænkt tanken om det er dem der får ham til at demostrer.

Håber der sider nogen der ude der kan komme med at godt råd...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han tisser over alt :(
  • #1   20. jun 2011 Hvis han kan gå rundt i hele huset om natten, ville jeg nok begynde at lukke lidt af for min hund, så jeg ikke vågner op til et hus der er oversvømmet i tis.

Når du sender din hund ud for at tisse, er du så sikker på, at han rent faktisk tisser? Hvis du ikke allerede gør det, synes jeg du skal holde øje med ham udenfor, og være sikker på at han gør sig færdig derude, så huset ikke er oversvømmet næste morgen.

Nogen hunde bliver sendt ud for at tisse, men så glemmer de hvad de skal, og derfor tisser de indenfor. :o)

• #2   20. jun 2011 En hund kan ikke demonstrere ved at tisse- det har den ikke kognitive evner til at gøre.

Har du prøvet at gå med ham inden sengetid, så du er sikker på, at han får tisset helt af?

• #4   20. jun 2011 mine 2 små hanhunde, kan også finde på at tisse om natten, har løst det ved at give dem boyband på, de gør det kun om natten, når de er alene og de er med på besøg, men med boyband på er de velkommen de fleste steder.

• #6   20. jun 2011 samsara Hvad er boy band?

Hvis det er en form for ble, må det da være lettere at lære dem ordentligt renlighed ?

• #7   20. jun 2011 det er ikke min menig at lyde skrap

• #8   20. jun 2011 Jeg har prøvet at gå med ham om aften og jeg ser altid han tisser hvis han er i haven, så det er prøvet/tjekket smiley

Han fejler intet, han er tjekket, men han tisser op af deres tøj og sko, ikke mit.

• #9   20. jun 2011 Han tisser op af skoene og tøjet for at afmærke sit teritorium. - Det er mit bedste bud. Nu er din veninde jo ikke med i "flokken", så han skal lige sprede sin duft på deres ting. Mit bedste bud.. :o)

• #10   21. jun 2011 alice, du lyder ikke skrap, hanhunde markerer, det har intet med renlighed at gøre, natureren er stærkere, og jeg vil ikke være efter mine 2 drenge, og jeg vil gerne kunne tage dem med ud til familien uden de letter ben alle vegne, de kan sagtens gå hele dagen hjemme uden ble på, men ikke om natten, og jeg gider ikke rende rundt om morgenen og tørre op, og det trænger ned i gulvbrædderne

• #11   21. jun 2011 Samara. Tak så ved jeg det, for vi får ofte besøgt af nogle med 2 små hanhunde, der strinter.
    Så det kunne jeg for min veninde, at det måske var en mulighed

• #12   22. jun 2011 Nu er min veninde og hendes 2 drenge så flyttet for 2 dage siden og 7-9-13 så har der intet tisserri været indefor i de her dage om natten :D.

Nu er det igen dejligt at stå op og ikke starte dagen med rengøing samtidigt med man skal smørger madpakker, finde tøj, vække børn, give dem morgenmad og køre dem i skole smiley

Nu kan vi igen have en hyggelig morgen sammen uden stress over våde gulve smiley

Kommentér på:
Han tisser over alt :(

Annonce