Hundeleg Odense/Fyn

Hundeleg Odense/Fyn

Medlemmer: 25
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
1.603 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

"ADVARSEL"... "ADVARSEL"...

Line & Sølve sætter igen deres 6 ben på den fynske muld. Og traditionen tro.. hehe.. Så synes jeg at jeg vil opfordre gruppens medlemmer, partnere, familier, ja - ovenikøbet hunde til at lade os ses til en hyggelig legedag i Kattebjerg hundeskov.

Dette er alene på min opfordring, Line ved endnu ikke noget - så scchhyy...

Sted: Kattebjerg hundeskov (Odense).
Dag: I uge 42, (efterårsferien). Kom gerne med forslag til konkrete datoer.
Tid: Annonceres ved senere lejlighed - så hold godt øje. (Om ikk andet, så for ikke at være SÅ uheldige at møde os derude). (c;

Håber på bred opbakning, det ville være fedt at mødes med jer allesammen! (c:

Med bjæflige hilsner,

Hellan & Matsi...

Afspil videoAfspil video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Siemens opvaskemaskine viser fejlkode H 01 900 kr.
  • overpudsning af rå murstensvæg i stue 6.550 kr.
  • I vores hus på Rendsagervej 38 er hovedhanen, der styrer vandtilførslen, utæt og kan ikke lukke ordentligt, så den skal udskiftes. Hanen er placeret før vandmåleren. 850 kr.
  • Samling af Ikea PAX skab 1.600 kr.
  • Hej, Jeg skal have afmonteret én ledning inde i en almindelig grå samleboks/forgreningsdåse på væggen. Den ledning går op til et gitter, som skal pilles ned – derfor skal ledningen fjernes derinde i boksen. Det skal gøres korrekt og lovligt. Jeg tilbyder ca. 350 kr. for opgaven inkl. udkørsel. Hvis det passer dig, kan du evt. sende en dato/tidspunkt du kan komme. 400 kr.
  • Havemand til lille have og ukrudt 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "ADVARSEL"...
  • #1   4. okt 2011 *lukker øjnene*

• #2   4. okt 2011 Det lyder super hyggeligt (:
    Hvor besværligt er det at komme til hundeskoven med offentlig transport? smiley

Kunne være sjovt at komme ud og møde jeres skønne hunde..
    Og så kunne Chico også få lov at lege lidt. smiley

• #3   4. okt 2011 Adressen er ; Søhusvej 203, 5270 Odense N

Prøv evt. lige at tage den på rejseplan.dk fra din hjemmeadresse. For må indrømme jeg ikke ved hvordan de off. transport muligheder er derud. Tror nok I må forvente en lille gåtur. Men hvor bor I henad på Fyn?

• #4   4. okt 2011 Har lige prøvet at kigge på den på rejseplanen..
    Nu er jeg desværre ikke så kendt her på fyn endnu, så spørgsmålet er om vi kan finde vej smiley
    Vi kommer fra Årslev..
    Det med gåturen gør ikke noget, det er mere det med at finde ud af hvad vej man skal gå smiley

• #5   4. okt 2011 Må indrømme jeg er lidt på bar bund, har ikke selv haft modet på at tage dén tur. Matsi er lige tung nok til at bære over sådanne distancer. (c:
    Desuden har jeg kun været derude 2 gange indtil videre, men måske nogle af de andre medlemmer ved noget om ruten - hvis man tager det offentlige derud?? Anyone? (c:

• #6   4. okt 2011 Ellers håber jeg på min bil er nået at komme på plader til uge 42, hvilket jeg stærkt forventer. Og hvis du så kan finde til Odense - så må du naturligvis gerne køre med os derud, dét er ikke et problem. (c:

• #7   4. okt 2011 smiley
    Chico er heldigvis ikke så stor endnu, så kan kan nemt komme op og hænge hvis der er for langt for ham at gå smiley

Kunne være rigtig hyggeligt at møde jer og jeres skønne hunde ihvertfald..
    Har ikke selv været i en hundeskov før, men tror det ville være godt for Chico at komme lidt ud blandt andre. smiley

• #8   4. okt 2011 Mange tak, det er rigtig pænt af dig smiley
    At finde til Odense er nu ikke det største problem, det er mere det at finde rundt i Odense smiley

• #9   4. okt 2011 Bestemt! Jeg havde også Matsi med derude første gang da hun var omkring 10 uger. (c:

• #10   4. okt 2011 Det lyder også super hyggeligt (:

Chico er dog ikke så tryg ved hunde han ikke har mødt før, men han skal jo lære det, og kan også godt mærke at det går fremad jo flere han hilser på..
    Men han er nu mere vild med at snakke med dem i den anden ende af snoren smiley

• #11   4. okt 2011 Det var rigtigt hyggeligt sidst vi var i hundeskov - Sølve var 16 uger første gang hun var i hundeskov, selvom det ikke sker så tit så elsker hun det.. og Kattebjerg er et rigtigt dejligt sted nemt at se langt - det mest besværlige er at få hunden med når man skal afsted igen *host*

Jeg selv tager Jordan (min bil) over til Hellan i hvertfald smiley

• #12   4. okt 2011 Chico&tazz - det vigtigste er bare han får nogle gode oplevelser. Det skal nok komme når han bliver mere selvsikker, og bedre til hundekommunikationen tror jeg. (c:

Line - ville jo gerne ligge flad af grin, men frygter lidt Nemisis vil at jeg står og kalder i munden på dig til grin mens de to "ulvetøser" griner af os. he he

• #13   4. okt 2011 Hellan - ja det ville ski være typisk at de så bare daffer af hahah smiley

Sølve er mest vild med hundene, det kan Hellan vist snakke med om, og selvom jeg havde troet hun ville smide sig for alle, selv Matsi, så trak hun alligevel grænsen ved hvalpebasserne haha - men dem klarede hun nu storartet smiley

Hundesproget kan være lidt svært for dem, især hvis de ikke bruger det så tit, jo mere de går med andre hunde jo bedre bliver de jo heldigvis til at kommunikere smiley

• #14   4. okt 2011 Kan ihvertfald huske vi skreg af grin flere gange, hvor Matsi lige fik afvide hvem der var den ældste på en bestemt måde. Ikke en aggressiv knurren, men lige for at lade vide hvem der var den lille, Men nu kan min tøs godt være lidt dominerende/øretæveindbydende i hendes hundesprog, at hun hopper op og står med poterne på på ryggen af de voksne hunde - dén er stensikker HVER gang. Og når hun så blir sat på plads så kommer hvalpe-dasket (og meeeget uskyldig udtryk i fjæset). Sjovt at se hende være så grænsesøgende, og smide sig ned på ryggen og hyle når hun blir lidt mere alvorligt sat på plads - hun er en rigtig primadonna! haha

Kan ihvertfald stå indefor at Sølve var rigtig god omkring de andre hvalpe, og mindre hunde sidst. (c: Men samtlige hunde opførte sig også rigtig pænt synes jeg faktisk...

• #15   4. okt 2011 rigtigt søde hunde, selvom flere af dem var en smule i tvivl ved renassænce bulldoggen fordi den var lidt anderledes i sit "sprog"

Var meget sjovt at se hvor langt Matsi fik lov at gå før Sølve satte hende på plads, maden fik hun ikke lov at røre men bide og hive totter ud af halsen på hende i rigelige mængder, det fik hun lov til haha smiley

• #16   4. okt 2011 Ja, forskellige racer har jo tit en anelse forskellige måder at kommunikere på. Hvilket også gør det så interessant at se sin race interagere med så mange forskellige som muligt. Synes jeg ihvertfald.

Haha.. Ja, der var Sølve lige på vej op mod det orange! (c;

• #17   4. okt 2011 Helt enig smiley
    det er meget interessant.. - jeg har endnu kun set Sølve være rigtigt forvirret over 2 hunde (racer) det var den renæcance buldogge og en mops inde på horsens heste og kræmmermarked - begge gryntede ret meget haha

• #18   4. okt 2011 Hundeskoven ligger 2 km udenfor Søhus. Jer der skal med bus skal tage regional bussen til banegården i Odensen. Og så med bybus til Søhus. Derfra skal i gå de sidste par kilometer ud på landet:)

• #19   5. okt 2011 Louise; Kommer du/I derud med Milo? (c:

• #20   5. okt 2011 Ja det vil vi da gerne, men jeg skal arbejde alle hverdage så kan først være derude 15.30. Hvad dag og tid havde du i tankerne?

• #21   5. okt 2011 Det er ikke besluttet endnu... Skal nok skrive herinde i tråden, når vi finder tidspunktet. Men der er åbent for forslag - såfremt der er nogle der har idéer. (c:

• #22   5. okt 2011 Okay. Vi kan hvert fald alle dage, bare efter 15.30. Der er så hyggeligt derude:) Var der i forgårs med Milo:)

• #23   5. okt 2011 Okay, ellers må i jo falde ind i flokken når i ankommer. (c: Ja, det er en vildt god hundeskov..

• #24   5. okt 2011 Vi kan indtil videre også alle dage, pånær mandag.
    Der skal Chico lige en tur til dyrlægen, og have sin anden vaccination, og der skal vi gå et godt stykke, så tror det vil være for meget for ham hvis han også skal ud og bruge energi på at lege med en flok lækre hunde smiley

• #25   6. okt 2011 Ja, han er muligvis ikke helt på toppen de efterfølgende dage heller. Ingen grund til at stresse den lille mere end højst nødvendigt. (c:

• #26   6. okt 2011 Nej, det kan godt være han ikke er så meget værd i et par dage..
    Men tror ihvertfald at det vil blive alt alt for meget for ham, hvis han skal ud og lege mandag, vi skal gå omkring 7-8 km..
    Først ca. 1 km til toget, og så ca. 3-4 km til dyrlægen..
    Dog skal han ikke gå hele vejen, jeg er jo nok nødt til at bære ham det meste af turen smiley

Kommentér på:
"ADVARSEL"...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce