{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Android anbefalinger {{forumTopicSubject}}

Hej med jer, jeg tænkte bare at det kunne være lidt sjovt at se på hvilke apps i har hentet, som i er villige til at anbefale til andre, Jeg ved at jeg kan bruge rigtig meget tid på at finde apps, og måske man på denne måde kunne få nogle nye ideer. Skriv kategori, navn, pris og beskrivelse. smiley

1: KATEGORI: Programmer, NAVN: Danske Mobilbank: PRIS: Gratis!! BESKRIVELSE: En netbank til android for alle os fra danske bank. Er super nem at bruge, og har god sikkerhed, med nem-ID for overførsler.

2: KATEGORI: Programmer: NAVN: Danmark Aviser, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: En slags genvejsprogram, der samler alle danmarks aviser under et. Med et enkelt klik kommer du ind å deres hjemmesider.

3: KATEGORI: Programmer: NAVN: Kindle, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE:Jeg elsker at læse, og med Kindle fra Amazon har jeg altid noget på hånden. Mange bøger kan købes men der er også smagsprøver og hele udgivelser gratis.

4: KATEGORI: Programmer: NAVN: AVG Antivirus Pro, PRIS: ca. 50 kr BESKRIVELSE: Dette er et af de antivirusprogrammer jeg bruger på telefonen. Der er en gratis version, men jeg valgte at opgradere pga de ekstra features der var med.

5: KATEGORI: Programmer: NAVN: Rejseplanen, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE:Ligesom Rejseplanen på nettet, men hvis man har gps kan den også finde en rute til dig ud fra hvor du befinder dig. Super smart hvis man har tendens til at fare vild et sted hvor man skal med bus eller tog hjem.

6: KATEGORI: Programmer: NAVN: Med Helper - Prescription App, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Holder styr på din medicin. Kan minde dig om at tage medicin, men kan også bruges til at holde styr på udløbsdatoer og hvor mange man har derhjemme.

7: KATEGORI: Programmer: NAVN: Expense manager, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Et program der holder styr på dine penge. Du kan nemt opdatere hvad du bruger penge på, og senere få et grafisk overblik. Jeg har været i kontakt med udvikler og der er opdateringer på vej til deres widget, som lige nu lader noget at ønske.

8: KATEGORI: Programmer: NAVN: Note Everything, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Egentlig bare en notesblok, men man kan også tegne på den, og så gemmer den nemt og enkelt. De enkelte dokumenter kan også oprettes med genveje på din skærm.

9: KATEGORI: Programmer: NAVN: MyBookDroid - books library, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Uundværlig for folk med et stort biblotek som mit. Du kan scanne bøgerne ind, de genkender flere og flere danske titler. Hvis de ikke er tilgængelige kan man selv oprette. Men ellers findes bogen på nettet ud fra ISBN med forside og resume. Du kan desuden opdele dit bibliotek i kategorier du selv vælger, og der kan gives anbefalinger til andre bøger ud fra de enkelte bøger i dit bibliotek. Laver en Backup til internettet.

10: KATEGORI: Programmer: NAVN: Pattern Lock Pro, PRIS: ca 25,- BESKRIVELSE: Et program der låser din skærm med en kode som du skal tegne på skærmen. Men den skriver også navn, telefonnr og email som du angiver, i tilfælde af at du glemmer telefonen. Der findes en begrænset gratis version så man kan se programmet an inden køb. ((Super god sikkerhed hvis man også får programmerne "Lock Pattern Generator" og "Lock Pattern Strength"))

11: KATEGORI: Programmer: NAVN: Beautiful Widgets, PRIS: Kan jeg kke huske... mener omkring en 20'er BESKRIVELSE: Dækker egentligt over en masse programmer afhængigt af hvad du vil. De andre del-programmer er gratis. Inkluderer ur, vejr, batteri og dato (Så vidt jeg husker, jeg bruger ikke det hele) Dejligt til at få det der "personlige" look.

12: KATEGORI: Programmer: NAVN: Multicon Widget, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: En widget der tillader flere ikoner på meget lidt plads, på min HTC Desire HD erstattes et ikons plads med 4 små ikoner, og nej, de er ikke svære at ramme med fingrene.

13: KATEGORI: Programmer: NAVN: Find BedsBedste Mobilabonnement ((søg efter Mobileaks)), PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Holder styr på dit forbrug, delt op i kategorier. Meget precist også i forhold til HVEM du ringer mest til. Kan derefter anbefale abonnementer der passer bedst til dit forbrug. Regner også med hvilket abonnement dine yndlings venner har.

14: KATEGORI: Programmer: NAVN: Adobe Photoshop Express, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Et billedredigerings-program.

15: KATEGORI: Programmer: NAVN: Jorte, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Et kalender program. Kan automatisk holde sig synkroniseret med din google kalender ((Hvis du ikke har en kan den lave den til din email)). Desuden en super smart widget til at vise de næste dage/uger/måneder. Kan også tilpasses til dine preferencer.

16: KATEGORI: Programmer: NAVN: Pet Master Free, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Holder styr på dine kæledyrs ve og vel. Du laver en profil med data, og kan så løbende og hurtigt opdatere eks vægt, eller hvis der kommer diarre. Holde styr på løbetider mm. Samler også dine dyrs kontakter, hvis du vil det.

17: KATEGORI: Programmer: NAVN: Dansk TV oversigt, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Vælg de kanaler du kan se på dit tv og få et hurtigt overblik over tv lige nu, eller bare en kategori som eks film. Du kan også gå ind på de enkelte programmer og se program omtalen.

18: KATEGORI: Programmer: NAVN: Advanced Task Killer, PRIS: Gratis! BESKRIVELSE: Slukker alle igangværende programmer, du kan dog også vælge hvis den skal ignorere nogle.

Der er en del andre ting programmeret på min telefon, men det her er dem jeg ville anbefale... hehe.. De er nævnt i tilfældig rækkefølge...


Kommentarer på:  Android anbefalinger
Kommentér på:
Android anbefalinger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce