{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  prutter
  • #1   19. okt 2011 hvis den prutter rigtig slemt kan det hjælpe og skifte foder - det hjalp med mine smiley de pruttede meget før og rigtig stygt. nu får de golden eagle og jo de prutter stadig men det er ikke ret meget og det lugter ikke lige så slemt som det gjorde før smiley

  • #2   19. okt 2011 Købt aldrig seler samt dækner over nettet til en mops. Det er ufatteligt svært at finde noget de kan passe samt sidder rigtigt.
    Fx så var bensons gamle sikkerhedssele størrelse L - de skulle passe til en Golden retriever - min brors samojede på 25kg bruger og en L. Mopsen har en meget bred brystkasse samt brede skuldre, så tá altid hunden med inden du køber ellers kan du risikerer at skulle bytte MANGE gange.
    Mh til foder - det hjælper måske at skifte foder, men hvis det er en hvalp må man forvente meget prutteri smiley


  • #3   21. okt 2011 min pigemops prutter en del, især når hun står på bagbenene, og så sympatiprutter hun når jeg går på wc. min anden mops prutter næsten aldrig, i hvert fald ikke efter jeg er gået over til at fodre med BARF.

  • #4   21. okt 2011 "sympatiprutter,, - haha!! Skønt ord skal helt klart bruges oftere

  • #5   21. okt 2011 okay mange tak - det med tøj er fordi jeg vil have lyserød, og det er der ikke her omkring hvor jeg bor, og har fundet noget fra kina jeg gerne vil have og det er nemlig også billigt - men det må jeg jo så se på..


  • #6   22. okt 2011 hmmm hunde hader at få tøj på.

  • #7   22. okt 2011 Lad endelig være med at købe det hvis det kun er pynt. Det er ikke naturligt for hunden. Benson havde dækken på ( ikke kønt!) om vinteren da han var helt lille fordi han ikke kunne holde varmen. Sidste vinter havde han et vinterdækken fra hurrta på hvis vi skulle være ude længe. Køb aldrig dækner efter udsendeene men på pasform. Det er vigtigt at hunden kan bevæge sig naturligt

  • #8   23. okt 2011 Det er ikke pynt. Han er kun lige blevet et halvt år og han er allerede begyndt at fryse nogen gange. (de kolde dage uden sol) så det er derfor han skal have et. Men når han så skal have et skal det også se ordenligt ud, og nu er min ynlings farve lyserød og alle hans ting er lyserød så skal hans dækken også være det.

Kommentér på:
prutter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce