{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.227 visninger | Oprettet:

Kløe? {{forumTopicSubject}}

Jeg skriver fordi andre IF'ere har oplevet dette.

Min lille Snælda er 7,5 år og hun har i den seneste tid kløet sig RIGTIG meget!!

Jeg har tjekket for lopper, eksem, skæl.. ja you name it!
Til sidst blev det så galt at jeg tog til dyrlægen med hende.
Dyrlægen undersøgte hende grundigt og kunne intet unormalt finde.

Det skal siges at hun nappede/bed sig nede ved haleroden, klødte sig på begge sider med sine bagben og under maven.

Men dyrlægen gav hende en indsprøjtning med frontline eller den anden der, kan ikke lige huske hvad den hedder. Og så fik hun nogle kløestillende piller til nogle uger.
Så sagde han at jeg skulle lige give hende noget frontline når jeg kom hjem (Hvilket jeg gjorde - og hun blev skyllet inden dette med lunken vand.)

Det hjalp faktisk. Hun stoppede med at bide sig ved haleroden og klø sig.
Men nu er det kommet igen. Der er ingenting at se!! Hun er måske en smule rød under maven, sandsynligvis fordi hun har kløet sig så meget.
Jeg har pelset hende rigtig godt, fjernet meget underuld, mærkeligt nok at det var så løssiddende, fordi hun har ikke fældet som hun plejer at gøre - men det er jo ved at være tiden hvor hun plejer at fælde.
Dernæst vaskede jeg hende i medicinshamlpo, som skulle hjælpe mod kløe. Der skulle så gå otte dage og så skulle hun havde anden gangs behandling (de er gået på torsdag). I dag har hun kløet sig lidt mindre end hun plejer. Pelsen er selvfølgelig tynd og en smule tør. Men intet skæld eller lignende at spore.
Hvad kan der være galt? Det er ikke fodret, det ved jeg. Jeg stoppede med at give hende lakseolie, og prøvede uden, og med alm. olie, men synes heller ikke rigtig det har virket.
Når vi går tur osv så er der ingenting. Det er kun når vi er hjemme. Og jeg støvsuger godt igennem og fjerner skidt fra gulvene og tæpper, og hvor hun ellers kommer.

Men jeg fatter stadig væk ikke hvad det kan være...

Andre som har oplevet dette?
Jeg har godt nok lige fået et kæmpe tv, som har freaket hende lidt ud faktisk - tror det er de høje toner (det gjorde hun ellers ikke ved det gamle tv)... Er lidt lost!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kløe?
Kommentér på:
Kløe?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce