Lygte på flexline - anbefaling Lygte på flexline - anbefaling
Jeg vil gerne anbefale denne lygte, den sættes fast på flexlinens håndtag med velcro, jeg er blevet dybt afhængig af den her i den mørke tid.
Den lyser et par meter frem, men det bedste er at man bliver set af andre.
Når man har langhåret chi med løvemanke er et blinkende halsbånd ikke nok, og cykellygter hænger og dingler (Jeg supplerer dog med cykellygte på selens øje).
(link fjernet)
apr 2009
Følger: 81 Følgere: 83 Hunde: 4 Emner: 200 Svar: 6.866
Jeg bruger dog oftest fast line, men sn´mart hvis man er bruger af flex!
Mine har dog Hurtta dækken på på nuværende tidspunkt, og der har jeg påsat en lygte på selve lukke spændet. Så lygten lyser fremaf.. :o)
apr 2007
Følger: 59 Følgere: 55 Hunde: 2 Emner: 128 Svar: 1.103
Men velcroen sidder godt fast, jeg har endnu ikke oplevet at lygten falder af selvom jeg ofte presser flexlinen ned i transporttaskens lomme.
Ann-Sophie: Hvad for en type lygte bruger du? Jeg kunne godt tænke mig en der lyser fremad på hunden i stedet for at dingle som cykellygterne gør.
apr 2009
Øhm. Giver det mening? Smil..
De er købt i Super Brugsen så vidt jeg husker.. :o)
apr 2009
Men de passer perfekt til Hurtta's dækner, til at sætte på siden på "mave-lukningen".
http://www.cykelgear.dk/tilbehor/lygter/baglygter/frog-baglygte-diverse-farver
apr 2007
Mette: Hvis du vil veksle mellem flexliner tror jeg det kræver at du køber noget mere velcrobånd med lim på bagsiden. Fod den del der sidder på håndtaget er ikke sådan lige at få af i et hurtigt snuptag, og desuden vil limen på velcroen sikkert også blive "sløv" hvis velcroen ofte bliver taget af og på.
apr 2007
Lygte på flexline - anbefaling
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside