{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
978 visninger | Oprettet:

Bella har åbenbart allergi :S {{forumTopicSubject}}

Molly begyndte i nat at ryste hovedet helt vildt, og vi opdagede igår at Bella IGEN var rød i øret, hendes snude klør og var rød på benet, så vi kommer jo selvfølgelig ikke udenom et dyrlæge besøg, specielt nu med helligdage osv.

Molly havde en gang orebetændelse, jaja, den klarer vi smiley

Bella har meget slem allergi smiley han kunne se det lige med det samme, hun har åbenbart hævet øjne (havde godt set at hun var skaldet omkring, men det er vi jo vant til), hun er mere rød i huden en hun skal være, hendes pels er meget åben, og hun er knaldrød i øret ...så hun skal starte op på nogle piller, så skal vi over på wulfblot igen (wideplain) og så må hun intet andet få, udover at vi også skal begynde at give hende omega 3 og 6 sammen med, og så ser vi om det hjælper.

Jeg må indrømme at jeg er lidt skuffet, vi har været til dyrlæge SÅ mange gange med de ovenstående ting med Bella, og hver gang har vi bare fået noget smørelse til at få det væk, på trods af at vi ved det kommer igen..

Ham vi havde i dag har vi ikke haft før, men klart han jeg vælger hver gang fra nu af.

Han sagde også at hvis ikke der blev gjort noget med Bella, så ville det kun gå en vej, og så ville hun i hvert fald ikke leve 10 år mere smiley

Nå men hundene har i hvert fald fået deres julegave - en tur til dyrlægen! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bella har åbenbart allergi :S
Kommentér på:
Bella har åbenbart allergi :S

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce