{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.140 visninger | Oprettet:

Kamera taske. {{forumTopicSubject}}

Jeg skal ud at finde mig en kamera taske.

Det skal være en der kan rumme mit Nikon D3000 plus et ekstra objektiv (måske 2) Og lidt små tilbehør. Jeg har pt. 55-200 og tænker på sigt man måske får et til.

Det skal ikke være for stor en taske for så bliver den irriterende at skulle have med. Og heller ikke alt for dyr. Den skal gerne give en fornuftig beskyttelse mod stød.

Jeg har kikket på denne: http://products.lowepro.com/product/Nova-160%20AW,2103.htm Da jeg synes den er pæn og har en god str.

Og denne (link fjernet) Men er dog i tvivl om den ligner den jeg har kikket på fysisk indvendig.

Er der nogen der har kommentarer til nogle af de tasker, eller kan anbefale andre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kamera taske.
  • #1   9. jan 2012 Jeg har Lowepro'en til mit gamle kamera et olympus e-510 med et 14-42 mm objektiv og et 40-150 mm, når de to objektiver og kameraet er i kan der ikke være andet strørre udstyr i end lader og memorycards... Men tasken er super lækker kvalitet ..

    Lowepro har en "taskevælger" på deres hjemmeside hvor du vælger dit kamera objektiv størrelse og hvad der ellers skal være plads til smiley også kommer den med forslag til tasker der passer- skal prøve at finde et link hvis du har interesse ? smiley


  • #2   9. jan 2012 vi har den øverste du linker til og der er fint plads til kamra med optiv og et optiv ved siden af... jeg syntes den er godt nok til mig smiley

  • #3   9. jan 2012 Malene: Jeg har leget lidt med den smiley - Jeg har kikket i butikken og der synes jeg den der hedder 160 havde en god str.

    Den siger der skal 170 til hvis der skal være blitz og 180 hvis der skal være to ekstra objektiver. Men er bare i tvivl om jeg får brug for to objektiver, og så er den måske lidt stor i 180. Gider nemlig ikke have en for stor taske heller.. Så overvejer jeg bare at købe et ekstra "hylster" hvis det bliver aktuelt. Ellers må jeg skifte taske når den tid kommer..

    TAK smiley - tror jeres svar lige gjorde mig helt sikker i mit valg ..


  • #4   9. jan 2012 Den har også en god størrelse smiley fint plads til det hele smiley men satser man på den hel store "udstyrspakke" til kameraet er pladsen ikke til der smiley

    Er virkelig ked af at mit nye kamera ikke kan være der i smiley


  • #5   9. jan 2012 Jeg har lagt ud med en "light" model kamera for at se om det overhovedet er mig... Fandt dog hurtigt ud af jeg havde brug for et objektiv der kunne zoome mere. Om mit forbrug bliver meget mere i de næste mange år, er ikke sikkert.

    Så tror jeg starter der omkring. Ellers må tasken skiftes ud. Gider ikke rende længe med en der er for stor for "en gang" at fylde den ud smiley


  • #6   9. jan 2012 Har du forstand på filter og modlysblænder?

Kommentér på:
Kamera taske.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce