{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.582 visninger | Oprettet:

Nyt hjem søges... {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Efter lang tids overvejelse, har jeg besluttet at søge et nyt hjem til Mojo.
Personlige årsager er hovedgrunden og synes ikke , jeg kan forsvare at Mojo skal være alene i lang tid mange af ugens dage.
Årsagen til at jeg skriver herinde, er fordi her findes der folk der har kendskab til racen og måske findes den rette ejer herinde eller i kender måske en der ku være interesseret.
Profil: Hun er en rigtig nussetrold og alenebarn. Utrolig kælen og hengiven. Hun er meget rolig og velafbalanceret. Hun kan ikke med andre tæver og bliver desværre utryg nogle gange i børns selskab.
Hun kan godt gå uden snor, men ser hun et dyr blir den jagtet.. og nej... hun kommer ik altid når man kalder i den situation smiley
Går fint i line og trækker ikke.
Er ellers meget lydig og kan de gængse kommandoer.

Prisen kan der snakkes om. Det vigtigste er bare at det blir det rette hjem. Jeg vil rigtig gerne ha lov til at følge hende for at kvalitetssikre at hun kommer til et hjem, som elsker hende lige så højt som jeg gør.

Har også informeret kennelen hun kommer fra ,om min situation og de er også opmærksomme...

Håber I kan hjælpe eller kender nogen som søger en dejlig hund smiley

ps. lad venligst være med at kommentere hvis du ikke har noget konstruktivt sige... Det gør ondt at skulle skrive sådan et indlæg.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt hjem søges...
  • #1   18. jun 2012 hej malene

    jeg ville bare høre om du har fundet et godt hjem til mojo?
    jeg er selv ved at være i samme situration, så jeg føler med dig..


  • #2   19. jun 2012 Hej Sanne.
    Ja jeg har fundet et rigtig godt hjem til Mojo. Hun flyttede ud til Torben , som bor i en skov v Randers for ca et par måneder siden.
    Jeg har været ude og besøge hende en del gange , og hun har det som blommen i et æg. Hun er rigtig glad for at se mig, når jeg kommer, men heldigvis ikke på sådan en " jeg-er-glad-for-at-se-dig- TA MIG MED HJEM" måde.

    Føler rigtig meget med dig. Det er så super hårdt at komme af med sit "barn". Jeg var ved at tude hver gang , jeg tænkte på at jeg skulle af med hende. Men da jeg først havde været ude og besøge Torben.( sammen med Mojo) og så hvor glad han var for hende og hvor meget hun synes om ham,jamen så var det som om det hele blev lidt lettere. For nu vidste jeg at hun ville få det godt.

    Derfor vil jeg også sige til dig. En ting er vigtig! Ha is i maven når du vælger et nyt hjem. Jeg havde mange som bød sig ind på hende, men som jeg ikke havde den rette mavefornemmelse med, og er SÅ glad for at jeg afviste alle dem og ventede på det rette hjem/ ejer. Du vil få det så meget bedre i tiden efter, fordi du netop ved at hun har det godt.
    Og vær oprigtig i din beskrivelse , hvis du sætter hende til omplacering. Det gør dit arbejde noget nemmere, når det handler om at sortere i folk.

    Savner hende stadig meget, men er rigtig glad for at jeg tog valget!

    Håber at du finder et lige så dejligt hjem, hvis du tager det samme valg som mig smiley



Kommentér på:
Nyt hjem søges...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce