ny hund, er i tvivl ? :S {{forumTopicSubject}}
Nu har jeg endelig købt min længe ventet lille kineser hund, en handhund på lidt over et år..
MEN, han bliver ved med at markere at det er ham der bor her, nye poser eller sko skal helst lugte af ham, hvilket jeg ikke er så glad for!
Han klør sig hele tiden i ørene, og bidder sig på kroppen.. hans øre er ikke røde eller noget. Rundt ved benene, under maven ved bagbenene, og foran ved forbenene er han helt rød efter han har slikket på sig selv..
Han er ikke ret god til at være alene hjemme, og hyler rigtig lang tid, det er ikke godt da jeg bor med nogen andre..
Aftalte med hende jeg købte ham af, at jeg kunne levere ham tilbage. Går og overvejer det lidt, men han er jo en skøn hund.
af foder har han fået det bedste fra Lidl, som er ved at blive skiftet ud.
Så hvad ville i gøre?
- har tænkt lidt på at kastrere ham. Men det er jo heller ikke altid det bliver bedre med hans strinten..
sep 2007
Følger: 19 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 523
Jeg vil som det første få ham til dyrlægen, så de kan undersøge ham, og se om han fejle noget ang kløe.
Aboo kan også klø i ører, men dyrlægen siger, at det simpelthen er han eget hår der irriterer ham. Hans øer fejler intet. Hvis han har tør hud, kan han også klø + klipning af ham, kan genere ham.
Racen er en "hyler" så det vil du nok ikke slippe af med, hvis du vil have chinese crested.
Pøj pøj til din lille hund. Håber det bedste for ham.
okt 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 3 Svar: 30
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
maj 2008
Følger: 36 Følgere: 32 Hunde: 6 Emner: 100 Svar: 1.265
ny hund, er i tvivl ? :S
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside