{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.231 visninger | Oprettet:

Hvorfor forstår de det ikke?! {{forumTopicSubject}}

Synes virkelig det er frustrende..

Min kærestes moster har en tæve, som er SBT/FB og i sommers lavede de hvalpe på hende med en FB, som jeg ikke synes var iorden eftersom SBT er på obs-listen.
prøvede og snak med hende om det dengang, men de var ligeglade..
for 3 måneder siden overtager de så en SBT hanhund fra nogle venner, som ikke længere kan have ham.
min kæreste er så op og besøge dem den anden dag og så kommer han hjem og er virkelig frustreret selv. han fortæller så, at de har parret deres tæve med den hanhund, som de har fået. er så gal!!
for det første gør de det i hendes første løbetid efter det sidste kuld, så hun får ikke engang en pause og for det andet så er den race stadig på obs-listen.
nøøj, hvor føler man bare, at de ødelægger det for os andre..
ØV!!! smiley :/

Lige et surt opstød herfra..

LH


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Havehjælp 1.200 kr.
  • Samle et klædeskab 1.000 kr.
  • udskiftning af HFI relæ 1.500 kr.
  • Samling af et åbent ikea skab 860 kr.
  • Hækkeklipning 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor forstår de det ikke?!
Kommentér på:
Hvorfor forstår de det ikke?!

Annonce