{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Lidt pral... {{forumTopicSubject}}

Ja, her kommer lige et lille prale-indlæg!! smiley

Jeg er nemlig super duper stolt af min lille hundebasse i dag; han har for første gang holdt sig helt tør, selv om han har været alene hjemme, mens vi har været på arbejde (bortset selvfølgelig fra besøget af opdrætter som sædvanlig midt på dagen)!! Hvor er han bare super dygtig - en rigtig superhvalp!! smiley

Selvfølgelig ved jeg godt, at vi sikkert ikke helt og fuldstændigt undgår uheld fra nu af - der vil sandsynligvis komme nogle stykker mere, før jeg kan kalde ham helt renlig - men det er da en start, og jeg er virkelig glad og stolt over, at vi nu er nået så langt. smiley

Det har jo været lidt længe undervejs (han er 5 måneder og 4 dage i dag)... smiley

Så jeg bliver lige nødt til at dele min glæde!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt pral...
  • #1   23. mar 2012 Hvor er det dejligt at høre, tillykke med det - kan godt forstå du er glad smiley
    Vi er også i skarp træning, Blue er kun godt og vel 3 måneder. Det går nogenlunde, men hvis hun kan komme til det så overfalder hun vandskålen, så efter aftale med dyrlægen får hun opmålt sit vand så hun får 1 dl pr. kg hund. Det kan holde hende nogenlunde renlig.

    Ps. Og hvis vi ikke når at lukke døren op så tager hun kattelemmen, men det bliver ikke ved med at gå jo smiley


  • #2   23. mar 2012 det er altid dejligt. jeg er pt på besøg ved "min" hvalp Bimbette. søster til overstående Blue. hun er helt renlig nu. så det er bare fantastisk når de små lære det.

    stort tillykke.


  • #3   23. mar 2012 Tak skal I have. smiley

    Jeg må nok indrømme, at jeg - med en omgangskreds af hvalpeejere, hvis hvalpe blev renlige allerede omkring 11-12 ugers alderen - på et tidspunkt var liiiiige ved at miste modet, fordi Basil blev ved med at tisse indendørs, men så lige pludselig fra den ene dag til den anden begyndte han at holde sig i op til 5-6 timer ad gangen, når jeg er hjemme hos ham og siger nu også selv til ved at gå til døren, når han skal ud. smiley

    Og i går var så som sagt første gang, han også holdt sig tør, mens han var alene hjemme. Så det er virkelig stort i min lille verden. smiley

    Jeg ææææææælsker min "lille" bamse. smiley


Kommentér på:
Lidt pral...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce