{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.153 visninger | Oprettet:

Ferie - hvad gør i? {{forumTopicSubject}}

Hvor meget ville du betale for at få din hund passet i ferien?

Så lige denne hjemmeside - godt nok er det på Sjælland, men syntes alligevel 1250kr pr døgn lyder af meget...
Det må godt nok være eksklusivt... :o/
http://www.profhundelufter.dk/eksklusiv_pasning.html

Hvordan får i passet hunden, hvis i skal sydpå? Eller der opstår en anden situation, hvor i ikke selv kan have hunden med...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie - hvad gør i?
  • #1   11. apr 2012 Har aldrig været sydpå smiley Men Chico blev passet det første år vi havde ham da vi skulle på ferie :o) Vi havde sagt at vi skulle have en hytte hvor vi måtte have hund men blev så åbentbart skrevet op til en hvor vi ikke måtte have ham med :s Han blev passet hos en af min mors gode veninder og det kostede nardar ;o)

    Synes godt nok også det der lyder vildt dyrt smiley


  • #2   11. apr 2012 Da vi kun havde Lua blev hun passet af min farmor. Nu får vi hundene passet hos gode venner, hvor vi så passer deres hund også. Det er en fantastisk løsning.
    Vi sætter kun hundene i pension som sidste udvej, og det har kun været et enkelt døgn i julen.
    Vi overvejer at få nogen til at flytte hjem til os, hvis vi en dag skal på ferie uden basserne. Oftest er de dog med.


  • #3   11. apr 2012 Har ikke holdt ferie i de snart 5 år jeg har haft Kia men skal jeg noget så bliver Kia passet til 225 kr. i døgnet et sted hvor hun ikke kommer i bur men er sammen med hundesitterens egne hunde :o)

    Daycare koster 25 kr. i timer og det samme for hundetræning :o)

    Så i døgnpleje bliver hunden også trænet med hvis man ønsker det eller hunden har et specielt problem der skal trænes væk :o)


  • #4   11. apr 2012 1200 + og så skal de alligevel være alene?

    Kia er sammen med hundesitteren og hendes familie og hunde og de andre hunde der bliver passet hele tiden.
    Hundene ligger på hvert deres tæppe i køkkenet mens de er inde og ellers kan de tulle rundt een eller flere på et kæmpe indhegnet areal.

    Der er agilitybane etc. de kan hygge sig med :o)


  • #5   12. apr 2012 Super fedt at høre jeres indstilling... Jeg har det på samme måde!!!
    Har haft mine i pension 1 gang - på min bryllupsdag - og det var kun fordi der ikke var andre muligheder...al familie og venner var jo med til festen... Og det gør jeg ikke igen... Fik at vide at de måtte flytte hundene over i en anden sektion af stalden for sig selv, fordi de gøede hele tiden... :o( Det var ikke just nogen positiv oplevelse for dem! :o/

    Netop af den grund prøver jeg at starte en kæledyrs-pasnings-service op - hvor jeg tilbyder at passe hundene (og andre dyr) i deres eget hjem - hvor de netop er trygge. :o)
    Er dog usikker på, hvad det skulle koste - men syns godt nok umiddelbart at de sjællandske priser nok er noget i overkanten... ;o)

    Ej Sanne M. Kradsebørsten...det lyder også bare som et fedt sted!!! Hvor er det om man må spørge??? :o)


  • #6   12. apr 2012 Jeg foretrækker også at mine hunde er sammen med andre mennesker, i stedet for at stå i en boks.
    Man kan sagtens finde unge mennesker, der har lyst til at passe hunde i eget hjem for 500 kr pr. weekend.


  • #7   12. apr 2012 Nicolai & Malene - ok, men hvad får du så for 500kr for en weekend? :o)

  • #8   12. apr 2012 En hundesitter

Kommentér på:
Ferie - hvad gør i?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce