{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

Ferie ferie ferie.. {{forumTopicSubject}}

Torsdag i næste uge tager jeg, sammen med en veninde 5 til Paris ... juhuuu glæder mig helt vildt.

Famile ferien er ikke helt fastlagt endnu, valget står mellem mine svigerforældres lejlighed i Alanya, sommerhus et sted herhjemme, eller nogle gode venners lejlighed i Frankrig. Ungerne stemmer på Frankrig, så det bliver det jo nok smiley

Det bliver vild luksus for mig, to udenlands rejser i løbet af sommeren. Men min mand mener jeg har godt af at komme lidt hjemmefra smiley Sidste år var han til Le Mans, så faktisk har jeg ikke så dårlig samvittighed smiley

Hvad med jer, skal I på ferie?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ferie ferie ferie..
  • #1   17. jun 2013 Ih det lyder da bare skønt med noget ferie!
    Jeg skal ikke på ferie denne sommer. Jeg skal nemlig gøre vores nye lejlighed i stand og nyde ferie i DK - vi har ikke lige råd til at rejse efter lejlighedskøb, men min mor har købt sommerhus her i DK, som vi nok også får brugt en del smiley


  • #2   17. jun 2013 Vi holder ferie herhjemme. Så tager vi en tur til Knuthenborg, på Bakken osv. Og så nok lige et par dage til jylland og låner en lejlighed af nogle af min mands barndomsvenner smiley

  • #5   17. jun 2013 Vi har lige fået hvalp, så der er ikke dømt den vilde ferie. Men håber da på en tur på landet kunne blive en realitet smiley

  • #6   17. jun 2013 Uha ja jeg glæææder mig også til det er vores tur smiley Vi tager først en uge til Idro-søen i Norditalien hvorefter vi kører til Frankrig og er en uge smiley der er dog lige en lille måneds tid til endnu inden vi skal afsted.... Og så skal vi også lige en uge til Rhodos i uge 39 - All inclusive på et lææækkert hotel (der er det så sammen med svigerfamilien, men det skal nok blive hyggeligt alligevel :-))

  • #7   17. jun 2013 Jeg skal i sommerhus med hele sviger familien, også deres hund og min egen. Det skal nok blive lækkert smiley Også skal min Kvik på stranden for første gang, det skal nok blive spændende!

    Men rigtig god tur til Paris, har været der mange gange før selv, og det jo altid super lækkert der smiley


  • #8   17. jun 2013 Tak Batdog, du er så sød smiley

    Jeg er ikke den store te drikker, men sig hvis jeg skal have en ny forsyning med hjem til dig? smiley

    Begge ferier er pludselige indskydelser, eller næsten. Begge dele er lige blevet planlagt her til aften smiley

    Danmark er skønt om sommeren. Faktisk plejer jeg at holde på at vi bliver herhjemme om sommeren, men jeg blev nedstemt smiley

    Ihh Knuthenborg, der vækker minder, har ikke været der siden min barndom smiley

    Håber I alle får en dejlig ferie, uanset om den bliver holdt ude eller hjemme smiley


  • #9   17. jun 2013 Tine A HG`s kongelige Hofjuveler

    Mit barnebarn på 24 år....arbejder på ...Restaurant Saturne Paris...... midt i Paris.
    Hun har arbejdet der i 4-5 måneder.... og skal være der 2-3 måneder mere.... så kommer hun hjem igen....

    Hvis du /I kommer der forbi...... så hils RIKKE ...fra hendes Mormor..... Ha ha ha


  • #10   17. jun 2013 oh la la ... Paris er så dejlig ... og lidt dyr smiley men elsker den, og Frankrig generelt, så stemmer helt i med dine børn...

    Vi starter med en tur til de Østrigske Alper, vandreture med tøserne, spa/massage på hotellet, 3 overnatninger booket ... derefter bestemmer vind og vejr hvad vej vi kører , men planen lige nu siger 2 dage andetsteds i Østrig med venner der er der .. og så over i det franske alper, søer og skønne udsigter et par dage ..

    Derefter er det planen at se Strasbourg, kører roligt op gennem Alsace, til Colmar og bjergene, blandet natur og lidt by .... gåture, café besøg og god mad ... For første gang i 29 år kun manden og jeg, er lidt spændt ... vi har altid haft børn og/eller venner med ... i år kun hundene ....


  • #11   17. jun 2013 Billeder skal du få Natasja smiley

    Rikke I kommer da også vidt omkring smiley

    Dinmor... mange tak, har været i Frankrig to gange, men aldrig Paris smiley Det bliver rigtig spændende..


  • #12   17. jun 2013 Det skal jeg gøre Nittib smiley Hvis jeg kommer forbi smiley

    Uhh Hanne det lyder dælme heller ikke tosset, det skal da nok blive en skøn ferie selvom det er uden børn og venner smiley


  • #13   17. jun 2013 Du kan godt glæde dig smiley Byen er fantastisk, så smuk, og alt den shopping der er mulighed for smiley Men pas på dem der går og sælger ting ved Eiffeltårnet, de ikke alle lige hyggelige typer smiley

  • #14   17. jun 2013 Jeg glæder mig rigtig meget smiley

    Tak, dem vil jeg holde øje med smiley


  • #15   17. jun 2013 Hvis jeg må give dig et fif ..... med mindre du er HELT tosset med at komme op i Eiffel Tårnet ... så tag i Montparnasse Tårnet istedet for .... der er lige så god udsigt over byen, bonus er at man kan se Eiffel Tårnet (det kan man jo ikke når man står i det ) og så er ventetiden i kø nok 1/10 af den på at komme op i Eiffel .... efter kan man gå mod Eiffel Tårnet, bl.a. gennem en park, nyde stemningen ved Eiffel (pas på lommetyve), og så tage en sejltur på Seinen lige nedenfor ....

  • #16   17. jun 2013 Det vil jeg tage med i overvejelserne Hanne, jeg lider af højdeskræk så måske bliver jeg bare på jorden smiley

    Jeg har fået fortalt at man skal passe på lommetyve,,


  • #17   17. jun 2013 Paris! Åh, min yndlings by.
    Hvis du skal op i Eiffeltårnet så købt lige billet hjemmefra smiley Vi stod i kø i tre timer... Og spis endelig masser af macarons, mhm. smiley Metrokort er også en god idé at anskaffe sig hjemmefra.


  • #18   17. jun 2013 Jeg er sygemeldt, så jeg må desværre ikke holde ferie, så det bliver huslejeaffisning hele sommeren smiley

  • #19   18. jun 2013 Ingen ferie til mig..

    Styrketræning 3 gange om ugen, samtale med psykoterapeut 1 gang om ugen, hygge med vapserne og slikke sol i mine forældres have..
    Det er hvad min sommer skal gå med.. Altså ikke meget anderledes end hvordan mine dage er nu.. smiley

    Kunne dog godt trænge til at komme lidt væk fra det hele.. Bare ned til sydens sol i en uges tid (har ikke været sydpå siden 1999).. smiley


  • #20   18. jun 2013 Tja Tine - vi elsker at rejse og i min sommerferie VIL jeg altså være sikker på at der er nogenlunde ordentligt vejr smiley Vi har jo så altid hundene (og vores 2 børn) med på sommerferie så det bliver i høj grad på deres præmisser. Hundene bliver dog passet hjemme når vi skal til Rhodos - så det bliver ren bade og afslapning smiley

    Og ellers så glæd dig til Paris og Frankrig - er lidt vild med Frankrig og Franskmændene (som efter min mening slet ikke er så snobbede som der er nogen der siger :-))



  • #21   18. jun 2013 @ bente ... man må faktisk godt afholde ferie under en sygemelding .... man skal bare lige have sin sagsbehandler med ind over, så bliver man raskmeldt, holder ferie og fortsætter så sygemeldingen ....

    Laver løn, og laver den der øvelse flere gange årligt....

    De fleste arbejdsgivere er glade for ikke at få medarbejdere tilbage fra sygdom med mega meget ferie tilgode oveni .....


  • #22   18. jun 2013 Ferien herhjemme bliver holdt i DK sammen med min elskede familie og mine elskede hunde smiley

  • #23   18. jun 2013 hanne m: Jeg er sygemeldt fra arbejdsløshed, men jeg har feriedagpenge til at stå. Jeg kan nok desværre ikke vende tilbage til det ordinære arbejdsmarked igen. Min kommune er lidt speciel, og jeg fik ikke sygedagpenge, før min læge havde lavet en lægeerklæring - mig ville de ikke tro på. Så jeg er jo simpelthen så bange for, at de laver det nummer igen - måske ubegrundet. Nå, jeg må prøve at tale med min sagsbehandler, for hvor ville det være skønt med et par ugers totalt ro.

  • #24   18. jun 2013 Jeg sidder med min eksamensopgave og kan på torsdag kl. 10 officielt holde sommerferie. Vi skal til Fyn og for første gang nogensinde på telttur, så det er vi meget spændt på smiley Og hundene skal selvfølgelig med smiley Og så skal jeg også lige på hyrdecamp med Nessie en weekend, som jeg også glæder mig rigtig meget til smiley

  • #26   18. jun 2013 Ferie i Danmark er ikke så tosset, vi kan jo håbe på dejligt vejr smiley

  • #27   18. jun 2013 Findland... spændende, det er ikke et land man hører så meget om smiley

    God sommer alle sammen smiley


  • #29   18. jun 2013 Vi skal 14 dage til Norge, først køre lidt rundt ude ved vestkysten, og så op til familiens hytte smiley

    Ellers står sommeren på 6ugerx37timer arbejde, selvom jeg burde nyde min sidste lange sommerferie, næste sommer er jeg færdiguddannet, og så er der jo kun 6 uger årligt istedet for ca. 12 smiley


Kommentér på:
Ferie ferie ferie..

Annonce