Staffordshire Bull Terrier Klubben

Staffordshire Bull Terrier Klubben

Medlemmer: 249
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
2.920 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Hjælp til kennel Hjælp til kennel

Endelig har min kæreste og jeg fundet en god stor lejlighed med tilladelse til at få hund - efter vi i et par år har ønsket os en SBT.

Vi har været rundt og besøge et par kenneler i danmark, der har været fantastiske. Desværre har det været før vi har haft mulighed for at få hund, og ingen af dem venter hvalpe nu her smiley

Vi ønsker os en rød han helst så bulli som muligt og er virkelig på udkig efter en god og ordenlig kennel men flotte, sunde og søde hunde, der snart venter hvalpe.

Vi har kontakt med Rosemary fra Kennel Kronäter, og skal besøge hende i næste måned - Er der nogle af jer her inde der kender til den kennel og evt ved noget ang at få hund hjem fra Sverige?

Vi håber i kan hjælpe os smiley

En kvinde i Guilin smed ved et uheld et guldarmbånd til over 4.000 dollars ud sammen med affaldet. Overvågningsoptagelser afslørede senere, at hendes kæledyr havde gemt smykket i skraldet, før hun kunne nå at opdage det.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Limfjorden skænk jysk 1.000 kr.
  • Opsætning af 4 loftslamper 400 kr.
  • Opsætning af loftslamper 1.600 kr.
  • Udskiftning af induktion kogeplade 3 faset. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til kennel
  • #1   20. maj 2012 Carina som jeg linker til her har en rød han fra den kennel. Han er simpelthed så lækker.

http://www.hundegalleri.dk/gal_visbruger.aspx?userID=113506

• #2   20. maj 2012 Mange tak smiley

• #3   21. maj 2012 wenk-staff får hvalpe nu her og de er helt fantastiske både med sind og opdragelse. De ELSKER deres hunde. Så vil foreslå at tage kontakt til dem smiley

Mvh.
    Lucca

• #4   21. maj 2012 vi har købt vores Nanna i Tyskland, hos Great'n Glory, dem kan jeg varmt anbefale.

Jeg ved at de pt. venter hvalpe efter røde forældre smiley (link fjernet)

• #5   21. maj 2012 Tak Lucca - Vi har godt snuset lidt til den kennel, den ser interessant ud smiley

Malene J : Hold da op nogle flotte hunde de skal pare smiley Hvor i tyskland er det? Har ledt og ledt på deres siden, men da jeg INTET tysk forstår kan jeg ikke finde en adresse smiley Tror vi sender dem en mail med det samme smiley

• #6   21. maj 2012 De har nogle fantastiske hunde, og de er bare så søde dernede.

De bor omkring Bremen...

Jeg har aldrig haft tysk så jeg var også på bar bund, men skriv til dem smiley

• #7   21. maj 2012 Rosemary er bestemt et besøg værd.

At få hunden til DK er det mindste problem. Der er flere som har taget hunde hjem fra Sverige, så det skal I nok kunne få råd og vejledning om herinde.

Held og lykke med det :o)

• #8   22. maj 2012 Tuller hvis du nu havde spurgt onkel maja her om g'n'g så ku jeg godt ha fortalt dig hvor de var fra... smiley mente bare vi havde regnet ud hvor det lå da vi skulle til fynsland smiley jeg glæder mig til i får en lille prut ;:D

• #9   22. maj 2012 Tulle - De får røde hvalpe om snart, Hope's første kuld og faren er også super flot og rød smiley

• #10   22. maj 2012 Majs : Uh jeg mindes slet ikke vi har set på nogle i Tyskerland smiley Men HOLD nu op de er super flotte dem de skal parre her i Maj smiley Vi glæder os virkelig også meget, og håber du kommer og besøger os så snart vi har fået den lille fyr hjem, hvor end vi skal ha' ham fra smiley ELLER du kan tage med og hente??!! smiley

Lucca : Ja de gør, og det er Albert der er bliver far, han er fantastisk - Er i kontakt med hans ejer allerede smiley

Malene : Jeg må lige google hvor det der Bremen er smiley Vi har skrevet til dem, så vi venter spændt smiley

Maria : Det lyder som om vi godt kan glæde os til at besøge hende snart smiley Hun virker super rar og rigtig dygtig!

• #11   22. maj 2012 cecilia - Ja det bliver et superlækkert kuld. Jeg har sindssygt gerne ville have en hvalp fra Bettina, og Albert da jeg så ham men min kæreste nåede i mellemtiden at erhverve sig en mops. Og jeg havde talt med både Bettina og alberts ejer, hvor alberts ejer sagde der der ikke var planer om et nyt kuld foreløbig. Og uheldig som jeg var fik jeg et brev 1-2 mdr senere om parring. øv øv smiley

• #12   22. maj 2012 Øv hvor ærgeligt for dig smiley Har i ikke mulighed for at ha' to hunde? smiley

• #13   23. maj 2012 Jo men vil helst ha den ene er de 2 før vi skal have hvalp igen, to hvalpe synes jeg er lige i overkanten smiley

Kommentér på:
Hjælp til kennel

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce