{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Mænd søges... {{forumTopicSubject}}

(lyder kinky - men det er det altså ikke) .. jeg søger mænd i alle aldre til at komme og klappe Maddie (14 uger), da jeg er flyttet fra min kæreste, og hun er begyndt at udvise en nervøs adfærd overfor mænd. Jeg kender desværre ikke mange der har forstand på hunde, og slet ikke denne race, så hvis nogen har lyst til at komme og sige hej til hende eller kender nogle som vil, giver jeg en kop kaffe. Jeg håber på at tage problemet i opløbet. På forhånd tak - Camilla

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mænd søges...
  • #1   30. maj 2012 Hvor henne af i landet bor du? smiley

• #2   30. maj 2012 Roskilde :))

• #3   31. maj 2012 hmm vores shiba - pige er generelt heller ikke så vild med mænd. Især store håndværkere med arbejdstøj på eller uha mænd med skæg. Vi ignorere det bare og det er faktisk blevet bedre nu. Ihvertfald er det lang tid siden at hun har stået og gøet og knurret af en eller anden stakkels håndværker. (vi bor lige ved siden af en håndværker engroshandel) Det skal lige nævnes at hvis mændene er i følgeskab med en hund er hun aldrig bange for dem. Meget mærkeligt

• #4   1. jun 2012 Christina

Jeg kender bare ikke så mange mænd, så det vil være sjældent at hun møder nogle smiley

Kommentér på:
Mænd søges...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce