{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.161 visninger | Oprettet:

Kender I tørbarf der hedder K9 {{forumTopicSubject}}

Jeg er ikke helt nået til en beslutning om at skifte til at Barf fodre, af flere årsager, den største nok frysepladsen, men jeg læste om noget der hedder K9 det skulle være tørret Barf, har nogen af jer prøvet det ? om er det et acceptabelt alternativ til the real stuff ? og hvis nej er der et andet mærke I foretrækker istedet ?
Min hund er meget kræsen derfor undersøger jeg mulighederne.
Tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fejlkoder på opvaskemaskine Bosch Serie 8 1.000 kr.
  • Radiator termostat sidder løst 500 kr.
  • Opvaskemaskine installation og reparation af vand rør 1.950 kr.
  • Udskiftet vandhane til opvaskemaskine 1.100 kr.
  • Montere en 15 m lang lyskæde i 10m højt valnøddetræ lyskæde og plastcstrips haves 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender I tørbarf der hedder K9
  • #1   9. jul 2012 Bare det ikk ikk er frysetøret så er det synd at gi hunden

Hva med evt wolfsblut. (aner ikk om jeg har stavet det rigtigt)

Eller fx acana el orijin det foder der indeholder op til over 80% kød

• #4   9. jul 2012 Money 8 Hvorfor er det synd at give hunde frysetørret ? jeg har prøvet WB, Ziwipeak, acana og orijin han spiser det 2 gange så stopper han. Ziwipeak fik jeg dog stoppet i ham lidt længere.

Palle Nej han er ikke stor smiley så fordi K9 er dyrt er ligemeget da han ikke spiser ret meget om dagen..
    Vi har ingen rigitg entre, vi bor i et mordernet funkishus der er såå dårligt indrettet så jeg ser ingen mulighed for en fryser sålænge vi bor her.
    Forøvrigt så købte jeg nogle ribben ( gris) forleden og skal de fryses først. jeg gav ham et men hans afføring er helt støvet smiley

• #6   9. jul 2012 Ja Pia det kan du have ret i , jeg gav ham lidt af vores kyllingbryst igår inden jeg lagde det på grillen, men det kiggede han på som om ,,skal det ikke steges, smiley og så gik han. I dag har han fået et stykke tørret hestelever som snack, og den vil han heller ikke spise, underlig hund.:-)

• #8   9. jul 2012 ok pia smiley han har lugtet til hesteleveren hele dagen og nu er han beyndt at spise den han er åbenbart usikker på om jeg vil forgifte ham smiley jeg forsøger med lidt forskelligt af vores aftensmad her de næste dage, så han kan vende sig til det. Tak.

• #9   9. jul 2012 afføringen bliver helt tør og hvid efter de har fået ben, det er det overskyende kalk som de ikke har brug for.
    Har du prøvet at lege med maden, det har jeg gjort med Akita, den tørrede lever kunne pludseligt sige lyde og stikke af for derefter at angribe hende og kyllingen opfordrede jeg hende til at fange eller lege trækleg med (det er de lege hun elsker)
    men simpelt hen gøre maden interesant, snus til den sig lækker lyde og sådanne i den stil.

• #10   9. jul 2012 hihi sorry jeg sidder og griner alene i køkkenet, smiley jeg fik et billed af dig der sidder og siger som en kylling smiley
    God ide, jeg vil prøve at lege lidt med maden, det var faktisk et godt forslag trots mit indre billed .

• #11   9. jul 2012 griner ikke lige som en kylling, men jeg har tit ladet som om jeg har ville spise deres mad, det er lidt det samme når de får en ny kurv eller transportbur, det er aldrig interesant før jeg har prøvet at kræve den som min egen, selv deres transportbur har jeg prøvet at kravle ind i og vupti er de inde og smide mig ud, for mor skal da ihvertfal ikke have de nye ting.

• #12   9. jul 2012 men bare roligt jeg er van til at blive til grin, jeg har Buhunde og for at få dem til noget som helst skal man være spændende. Griner på træningspladsen kan man altid genkende mig på at jeg er klovnen der hopper og danser rund alt imens jeg siger sjove lyde, tja er vidst også godt kendt i hundeskoven, lidt flovt engang imellem men tøsserne skynder sig at lystre inden de bliver flove over deres pinlige mor.

• #14   10. jul 2012 det må vi godt her hos os jeg må bare ikke lege med min egen mad ifølge min mand, det er jo derfor jeg er nød til at lege med hundenes

• #16   11. jul 2012 Palle dette her http://www.lucinaborg.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=58
    ser fint ud men er utrolig upraktisk, mit næste hus skal være en gammel patricia villa smiley

• #18   11. jul 2012 pia, ja det er pænt at se på men totalt upraktisk, godt det kun er lejet smiley
    Vi bor 2 voksne på 129 m2 og har ikke plads og pga de store vinduer er der ingen væg plads, derfor kun 2 garderober og ingen plads til fryser smiley

• #20   11. jul 2012 Palle, jep og så blæser det en halv pelikan altid fordi her er så åbent så man kan ikke bruge tagterassen til andet end lige flat på , alt over 30 cm flyver rundt. De forsøgte at sælge disse huse for 2,4 mill men har opgivet så nu er alle lejet ud.

Kommentér på:
Kender I tørbarf der hedder K9

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce