{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
768 visninger | Oprettet:

Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form? {{forumTopicSubject}}

Nu får Mille et foder primært bestående af skånsomt tørret kød og indmad (98% - ziwi peak lam), man kan vel kalde det tørbarf..og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at gi lidt grønt ved siden af for at tilføje lidt fibre.. Så derfor er mit spørgsmål:

Hvordan gir I jeres hunde grønt? Rå grøntsager? Flager der er blødet op/tørret grønt? Veggie dåsemad/tilskuds vådmad? Kogte? Eller andet?

Kunne godt tænke mig at høre hvilke muligheder der er så skyd løs med hvad I kender til af forskellige muligheder mht at tilføje grønt/fibre til kosten når man fodre barf/tør barf smiley

Selv overvejer jeg dette

https://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_vaadfoder/herrmanns_oeko/herrmanns_tilskudsfoder_hund/594533?gclid=CjwKCAjwnrjrBRAMEiwAXsCc48vEdtF3ICbhZTu1LvIM_CPHxolm_P3ioAAikMpCTUqbravG9MHtVhoCHQAQAvD_BwE

Har prøvet de der "flager"/tørret grønt der skal blødes op i vand det er ikke lige sagen.. Har også prøvet frossent grønt optøet - heller ingen succes.. Men tilgengæld kan hun godt li kogt grønt og generelt kan hun li frugt..

PS nu spørger jeg dumt.. Ødelægger det fibrene hvis det koges?

Kommentarer på:  Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form?
Kommentér på:
Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form?

x