{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.749 visninger | Oprettet:

Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form? {{forumTopicSubject}}

Nu får Mille et foder primært bestående af skånsomt tørret kød og indmad (98% - ziwi peak lam), man kan vel kalde det tørbarf..og i den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at gi lidt grønt ved siden af for at tilføje lidt fibre.. Så derfor er mit spørgsmål:

Hvordan gir I jeres hunde grønt? Rå grøntsager? Flager der er blødet op/tørret grønt? Veggie dåsemad/tilskuds vådmad? Kogte? Eller andet?

Kunne godt tænke mig at høre hvilke muligheder der er så skyd løs med hvad I kender til af forskellige muligheder mht at tilføje grønt/fibre til kosten når man fodre barf/tør barf smiley


Selv overvejer jeg dette

https://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_vaadfoder/herrmanns_oeko/herrmanns_tilskudsfoder_hund/594533?gclid=CjwKCAjwnrjrBRAMEiwAXsCc48vEdtF3ICbhZTu1LvIM_CPHxolm_P3ioAAikMpCTUqbravG9MHtVhoCHQAQAvD_BwE

Har prøvet de der "flager"/tørret grønt der skal blødes op i vand det er ikke lige sagen.. Har også prøvet frossent grønt optøet - heller ingen succes.. Men tilgengæld kan hun godt li kogt grønt og generelt kan hun li frugt..

PS nu spørger jeg dumt.. Ødelægger det fibrene hvis det koges?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form?
Kommentér på:
Barf, hvordan gir i grønt/hvilken form?

Annonce