{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.828 visninger | Oprettet:

Flåter {{forumTopicSubject}}

Jeg døjer jo lidt med flåter hvor jeg bor, da der er mange grønne områder, så Aboo har bare slæbt mange med ind.
Da jeg er imod alle de kemiske og giftige midler der er lavet mod angreb af kryb og kravl, har jeg undgået disse. Bl.a fordi jeg ikke vil sprøjte noget på min hund, jeg ikke vil sprøjte på mig selv, og Aboo har (inden jeg købte ham) haft en uheldig oplevelse med et af disse midler, som gjorde, at hans hud blev sort og døde, så han kom til dyrlægen og fik fjernet et stort stykke skind, så han nu har et ar på 4 cm i nakken.
Men frem til det jeg ville sige. Jeg købte aloe vera midlet, animal care, Quick help spray, hvor blomsten cistus incanus er i, som skulle have den virkning, at holde kryb væk. Hunden skal spryes en gang pr uge, da det ikke er langtidsvirkende pga det ikke er kemisk.
Dette har bevirket, at Aboo ikke har haft en flået med ind i 14 dage, så jeg ville lige dele min glæde over dette aloe vera middel, måske i andre kender til det, eller får lyst til at prøve det ;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flåter
Kommentér på:
Flåter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce