{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.217 visninger | Oprettet:

Lille hvalp taber sig {{forumTopicSubject}}

har lige et spørsgmål. ved ikke om jeg bare er overbekymret...vi har fået et kuld hvalpe i torsdags, 7 stk. de 6 af dem vejede 500 gr. men så kom der en som kun vejede 320 gr cirka. vi har sørget for at den blev lagt til der hvor der synes at være mest mælk, og hjulpet så den ikke belv skubbet væk af de andre. den er frsik nok, og også god til at spise, men den har tabt sig, og vejer nu kun ca. 250 gr. hvorimod nogle af de andre allerede er begyndt at tage på... jeg har prøvet at give den lidt modermælkserstatning også - det er dog ikke blevet til meget. moderen har fået noget 'tigermælk' og får ellers noget godt hvalpefoder, og lidt tun i olie, osv for at sikre at der er mælk nok...er det normalt at de kan tabe sig så meget, eller skal jeg være lidt bekymret? det er ikke sådan at den ligger væk fra de andre, som den ville gøre hvis den var svag og blev frastødt...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lille hvalp taber sig
  • #1   29. jul 2012 jeg tror du skal få den tjekket

  • #2   29. jul 2012 ja, det vil jeg også, jeg har kigget efter ganespalte, og kan ikke se noget unormalt, der kommer heller ikke mælk ud af næsen, så tror ikke det er det... men den sutter ikke rigtigt, den smasker mere...

  • #4   4. aug 2012 ok, det var godt nok ærgeligt... vi har også snakket om at når den bliver solgt så er det med en 'garanti'. at hvis den blev syg eller skulle aflives så får køberne pengene tilbage, for ved selv at det godt nok ville være ærgeligt at komme hjem med en hvalp for så bare at skulleaflive den.

  • #5   8. aug 2012 Imone:
    Noget nyt om jeres lille hvalp ???


  • #6   8. aug 2012 ja, hun spiser 50 ml hver 2-3 time smiley og tager cirka 10 gram på for hvert måltid - så nu er hun oppe på godt 600 gram, så det går bare super - hun drikker fra sutteflaske. hun har fået øjne og er allerede begyndt at kravle ud af kassen - hun er jo mere smidig end hendes fede søskende. vi har fundet frem til at hendes lille størrelse måske skyldes at hun stammer fra nr. 2 parring - altså at hun er op til en uge yngre end de andre i kuldet....men det går strygende smiley

Kommentér på:
Lille hvalp taber sig

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce