{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  kender i: vom og hundemat
  • #1   31. aug 2012 Synes det virker meget ensformigt - der er tre typer, alle med kylling.. Det var ikke noget jeg ville købe - foretrækker at råfodring er så naturligt som muligt smiley

  • viveca m
    viveca m Tilmeldt:
    jul 2008

    Følger: 1 Emner: 7 Svar: 57
    #3   31. aug 2012 Jeg køber det ind i mellem og er tilfreds. Hundene elsker det. Jeg gav 33 kr/kg for en 1 kg pakke. og en 5-kg pakke koster 100 kr dvs 20 kr/kg

  • #4   1. sep 2012 ok tak, vi hr nu tænkt os at prøve det, har før fodret "rigtigt" med barf men det blev for dyrt ifht. foder hentet hjem fra Tyskland.
    Vi har brugt wolfsblut i to år nu og er egentlig udemærket tilfreds med hundenes udseende meeeeen jeg vil helst give dem kød.

    Vom og hundemat kan vi få i nærheden og til en pris vi kan være med på.


  • #6   2. sep 2012 Hvis man køber 5 kg pølserne koster det 20 kr kg vi valgte at købe 105 kg hvor vi så giver 17 kr kg. Det syntes jeg er en meget fair pris, vi regnede ud hvad kg pris var på wolfsblut og hvor meget de spiste over 28 dage. Gjorde det samme m vom og hundemat, og det ville koste op det samme hvis man også har forsendelse m i prisen fra tyskland. Men når vi køber det til 17 kr kg så sparer vi altså nok til det kan mærkes.

    Jeg kan sagtens følge jer der syntes de skal have noget der er mere varieret eller som ikke er hakket synder og sammen, men ifht tørfoderet som tja vel er mishandlet lige så voldsomt er dette et produkt som jeg finder acceptabelt til mine hunde, og hvor jeg ikke behøver give tørfoder som jeg gerne vil væk fra.

    Så må de få nogen ekstra ben ved siden af til at stimulere tyggetøjet. smiley


  • #8   3. sep 2012 præcis Tamara smiley
    Pia : det var bare ment som hyggeben da det er ben i fodret ;-D


  • #9   4. sep 2012 Vom og hundmat er IKKE det samme som barf, det er et frossen fuldfoder tilsæt vitaminer og mineraler, bendage er ikke et must, for det er ikke barf

  • #10   4. sep 2012 Lars, da jeg fodrede 100% efter barf metoden tilsatte jeg også vitaminer/mineraler og olie, for de dyr vi fodre vores hunde med har ikke levet et varieret nok forderliv, til jeg følte mig tryg ved de fik alle de vitaminer/mineraler de skulle bruge, hvilket jeg også kunne se på vores allergihund.
    Hun fik bare pletter, henholdsvis på hale og hoved hvis der ikke var tilsat vitaminer og olie i barf'en

    Så for mig er det fint det er tilsat på forhånd og i og med det fra Norge ved jeg der også er strengere krav til kød og vitaminer end feks. tyskland.


  • #11   5. sep 2012 Det er jo tilsat i vom og hundmat. Det er altså ikke barf, man behøver ikke give ben og andet kød hvis man fodrer med det.

Kommentér på:
kender i: vom og hundemat

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce