Råd og vejledning søges {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg er den lykkelige ejer af 1 DDB han på 15 md, 1 Shi tzu han på 8 år og en Chihuahua tæve på 17 md.
Men desværre har DDB'ren og Shi tzu'en ofte tynd mave og opkast og hudirritation, de er tjekket ved dyrlæge og de fejler intet udover hun mener det er fodret der er for drøjt ( Royal Canin ) og i stedet for at piske igennem alverdens foderprodukter ( Hvilket jeg har gjort med Shi tzu i nogle år ) så vil jeg gå over til barf, som jeg er blevet anbefalet af flere og har læst om det og for mig lyder det som det optimale foder.
Så jeg søger noget råd og vejledning i, hvordan jeg fodrer med det bedst og hvis der kan blive lavet en foderplan vil det jo være perfekt.
Vh Jane
dec 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 146 Svar: 779
Jeg har forsøgt med alm. supermarkeder, men jeg synes ikke, at det er specielt billigt når jeg skal ligge og køre landet rundt. Jeg købte hos en forhandler, hvor jeg fik det hele samlet og nu er jeg selv blevet forhandler eller det vil sige, at vi har fået produkterne inde på mit arbejde. Så find en forhandler i nærheden af dig, når du har læst naturligthundefoder.dk. Det er i hvert fald en god måde at starte op på og når du så har fået lidt erfaring, så kan du gøre som Pia og handle hos supermarkeder og slagter.
Der er ikke blot en måde at gøre det rigtigt på, men lige så mange muligheder, som der er forskellige tørkost produkter
Da jeg startede mine hunde på BARF efter flere år på tørkost, så sagde jeg, at mine aldrig skulle have tilskud, men så mødte jeg en kvinde, som gav mig et par forskellige ting med hjem og sikke en forskel. Ja fra tørkost til BARF var der en stor forskel, men fra BARF og til BARF med grønt, frugt, urter og olie var der lige så stor en forskel.
Mine hunde får pt. 1,5 portion hver anden dag og det kører rigtig godt for dem. Men jeg kigger på dem hver uge og ser at det hele er, som det skal være.
Råd og vejledning søges
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside