{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.240 visninger | Oprettet:

Jeres hvalpe og sne? {{forumTopicSubject}}

Puha.... Vi går en lang, kold og snefyldt periode imod. Hvordan reagerer jeres hvalpe på sneen?

Min lille Papillon er mega kuldskær. Han HADER sne og han ryster af kulde.! Derfor har jeg købt et dækken til ham, men det hader han endnu mere!! Han stivner og vil ikke gå en meter.
Suk.... Det bliver møg svært at gøre ham renlig her tiden smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres hvalpe og sne?
  • #1   12. dec 2012 Lær ham dækkenet at kende. Kato var heller ikke stolt af det i starten smiley

  • #2   12. dec 2012 Eddie ELSKER sneen!! Men vores Papillion Suey var ikke glad for det som hvalp heller!! Hun har haft diverse jakke og tæpper som hun hadet!! Men vi har købt et "hestedækken" til hende.. Det er en mini udgave af et fleece tæppe til en hest og hun har overhovedet ikke noget imod det.. Så det kan anbefales..

  • #3   12. dec 2012 Viktor ELSKER sneen smiley Men han er jo også Labrador og har en god underuld.
    Den første dag skulle han lige se det an, men nu pisker han rundt i sneen og hygger sig.
    Det sjoveste er, når man laver en snebold, som man så kaster henad jorden. Begge hundene jagter snebolden og har de sjoveste, undrende ansigtsudtryk, når de ikke kan samle "bolden" op og løbe med den smiley


  • #4   12. dec 2012 Aya eeeelsker sneen, den er jo helt fantastisk, det eneste er bare at hun har så travlt med at nyde sneen at hendes hørelse i den grad er dæmpet i det her dage smiley

  • #5   12. dec 2012 Onyx er helt vild med sneen. :o)
    Han elsker at rende og lege med sin far i den.
    Jeg har en af Chico's gamle striktrøjer som han får på hvis han skal være ude i længere tid. smiley



    profilbillede
  • #6   12. dec 2012 Da sneen kom første nat var jeg spændt på om jeg kunne få Lucy ud at tisse.... Meeen det endte i stedet med at jeg måtte stå og vente en times tid før hun havde tid til at komme ind igen og sove videre smiley

  • #7   12. dec 2012 Enzo er ikke til at få ind når han først er ude og lege i sne'en

  • #8   12. dec 2012 Min lille podengo fyr, er heller ikke meget for sne og kulde, han fryser ret hurtigt, så i morgen går turen ud for at købe et større dækken, han vokser ud af det hele smiley Men ikke den fedeste årstid at have en hvalp på smiley

  • #9   12. dec 2012 Pelle smiley

    profilbillede
  • #10   13. dec 2012 Diva hun elsker sne, man kan næsten ikke få hende med ind igen. smiley og hun går lige pt uden jakke og siger hun ikke noget til smiley

  • #11   13. dec 2012 Saiton elsker også sneen og skal helst op i de store dynger for at tisse smiley men hun er jo også "snehund" smiley

  • #12   13. dec 2012 Vores lille engelsk Bulldog er åbenbart også en lille sne elsker - selvom det havde jeg absolut ikke regnet med. Men han hopper op i de STØRSTE dynger, så jeg er nød til at hive ham op igen smiley Men han har nu også et lille dækken på, for det kan jo godt være koldt for sådan en ville buller, selvom det er sjovt smiley

    profilbillede
  • #13   13. dec 2012 Kato har heller ikke noget imod sne, det er mere når det blæser at han synes det er for koldt. smiley

    Han er vant til at have en trøje på, men den får han kun på hvis vi skal gå meget lange ture. smiley


  • #14   13. dec 2012 min hvalp må desværre ikke være med herinde... hun blev "ikke stemt ind"!!! Synes altså det er noget mærkeligt noget!!! Så I kan altså ikke lige se hende, andet end på mit profilbillede. Kommentarerne er at jeg skal have mere tekst og bedre billeder. Altså jeg er ikke fotograf og bruger ikke alt min tid på at fotografere hunde. Og jeg har ikke en masse tid til at sidde og skrive om hende... har ellers taget en masse billeder af hende i dag, men det bliver altså ikke lige nu hun kommer med.
    Lige så I ved hvorfor Saiton ikke er med som min hund her...


  • #15   13. dec 2012 Aslan eeeeeelsker sneen. Den første dag den var her vidste han ikke om han turde træde på den eller ej smiley Men nu er han frygtløs.

    profilbillede
  • #16   14. dec 2012 Balto og jeg har en lille uovernesstemmelse på grund af sneen, da han helst vil ligge derude hele dagen, mens jeg syns han skal blive inde, da han har været syg i 3 uger, og derfor ikk er i den bedste stand til at holde sneen og kulden ude.

  • #17   16. dec 2012 Nu har Liam accepteret sneen smiley han er ikke super glad for det, men nu tisser ham og kommer af med afføring uden for smiley YAY smiley kæmpe sejr...


  • #18   16. dec 2012 Nu hvor det meste af sneen er væk så vil Kato også hellere være ude. Han var glad nok for sneen indtil der kom meget is med i blandt så gad han ikke rigtig mere. smiley

  • #19   17. dec 2012 en dejlig sejr, Michelle smiley

    Trunte er slet ikke mærket af sneen... de første par dage tror jeg slet ikke hun fattede at der lå noget hvid oven på græsset smiley
    Hun er dog noget længere om at tisse af i haven, fordi der skal snuuuuses under alt sneen.....!


Kommentér på:
Jeres hvalpe og sne?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce