{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.589 visninger | Oprettet:

Den "søde" ventetid. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Nu er det 3 uger siden at vores dejlige tæve blevet parret med den mest fantastiske norske hanhund, og synes simpelthen at ventetiden er ulidelig.. Jeg har altid glædet mig når vi har lavet en parring, men er da ved at gå helt til denne gang *gg*.

Interessen i kombinationen er meget stor, og forventningerne er også store, så ønsker sådan at der kommer nogle lækre hvalpe smiley

Det er vidst meget godt at hun bor hjemme hos mine forældre, ellers ville hun nok være træt af at jeg ville gå og kigge på hende hele tiden, for at finde tegn smiley

Ville ikke noget specielt med denne tråd, glæder mig bare så pokkers meget, og håber virkelig ikke at hun går tom.

Godt der er udstilling i morgen.. så kan tankerne komme på noget andet smiley
Andre der kommer til Fredericia i morgen?

Fortsat god fredag aften smiley

Og lige et billede af den norske skønhed smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den "søde" ventetid.
  • #1   8. feb 2013 Det er da også bare alt for spændende smiley Held og lykke med det hele. Husk nu at vise billeder af de små guldklumper herinde smiley Jeg er alligevel hvalpeskruk smiley

  • #2   8. feb 2013 Tusind tak smiley

    Ja det skal jeg nok, og hvis du bliver for hvalpeskruk, så skal du være velkommen til at komme og nusse dem når de er gamle nok smiley Det skal nok hjælpe på det smiley


  • #3   9. feb 2013 Jeg er mindst lige så spændt Maria haha smiley Håber virkelig der er bid og at der kommer en flok lækre bamser smiley Jeg skal i hvert fald bestemt op og kysse og kramme dem alle hvis det er haha smiley

    Jeg fortsætter med at krydse for Malanie og Marco love smiley


  • #4   9. feb 2013 Hehe. Tusind tak søde. Og du skal komme alt det du har lyst til.. Hvis der kommer en god flok, er det rart at hører de forskellige meninger om dem også smiley

    Men føles som om der er lang tid endnu, godt mine tanker har været et andet sted idag... Det var med totale nerver at jeg gik i ringen med Nathalie, men det var jo ganske unødvendigt når hun kommer hjem med sit 5. cert smiley


  • #5   10. feb 2013 Hvorfor nerver - smukke Natalie er en stjerne i ringen smiley og endnu engang tillykke med hende og de andre smiley

  • #6   10. feb 2013 Hvor lyder det bare spændende - jeg forstår bestemt godt, at du har svært ved at vente. smiley

    Men med så fine forældre kan det da kun blive lækre hvalpe. smiley


  • #7   10. feb 2013 Jeg er altid nervøs når jeg skal i ringen smiley Men ved at Nathalie er på vej i løbetid, så vidste ikke helt hvordan hun ville reagere, men hun var glad fra hun trådte ud af bilen til hun hoppede ind i bilen, og kritikken sagde også: calm and happy smiley

    Ja de stod også helt fantastisk til hinanden de to, og det gør jo ikke spændingen mindre at vi ved der venter nogle fantastiske mennsker der også ønsker en lækker hvalp fra lige netop de to.
    Please lad der være hvalpe smiley
    Ellers må vi tage turen igen næste gang, den han kører man gerne 3000km. for smiley


  • #8   10. feb 2013 Maria - må jeg ikke lige høre hvad din kennel hedder? Jeg er altid på jagt efter gode kennler til når Bernhard (min basse) forhåbentligt engang skal have en lillebror smiley

  • #9   10. feb 2013 Jo det må du da smiley Det er kennel Harthin, vi har hjemmeside harthins.dk

Kommentér på:
Den "søde" ventetid.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce