{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.151 visninger | Oprettet:

Hvordan går det? {{forumTopicSubject}}

Hvordan går det med jeres hvalpe - der jo nu er blevet eller er på vej til at blive unghunde?

Vi er kommet ganske okay henover lømmelalderen med Viktor. Der har ikke været den store ballade på den konto, men vi har da godt kunnet mærke, at alt andet var mere spændende end at træne osv. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan går det?
  • #1   14. jun 2013 hey jamen herfra går det skam nemt nok smiley
    Aya og jeg går til agilitytræning i langeskov og skal starte vores første stævne på torsdag smiley det er bare et holdstævne men vi glæder os til at vise hvad vi har lært smiley
    Udover det så går det stille og roligt, hun havde en ødelægge alting og gø periode for et stykke tid siden men den er vi ovre. Så nu står jeg tilbage med en forholdvis fornuftig og virkelig lydig unghund. Som bare er en sand fornøjelse at træne med.

    Lige et billede tilføjet af Aya 11 måneder smiley


    profilbillede
  • #2   14. jun 2013 Hvor er hun bare skøn smiley
    Det bliver da spændende med det agility smiley Jeg vil da gerne høre mere om, hvordan det går med det smiley

    Vi havde også lige en kort bid-i-alting-incl-dørkarm-periode på en uges tid, og så gik det over igen smiley
    Må tilstå at Viktor på mange områder er meget nemmere end Cody (vores gamle Lab).

    Viktor er 10 måneder nu. Jeg har ikke nogen billeder fra for nylig - det seneste er ved 9 måneder, hvor han blev 1. vinder i Juniorklasse på skue smiley
    Søndag tager vi på DKK-udstilling i Vejen, og så må jeg jo få taget nogle fine billeder af Viktor smiley


  • #3   15. jun 2013 Held og lykke på udstillingen så smiley glæder mig til at se billeder smiley

  • #4   19. jun 2013 Her går det også godt smiley Rex er 9 mdr. nu, og meget egenrådig, men det har han været lige fra helt lille hvalp så intet nyt i det. Jeg kan godt mærke at jeg har med en teenager hanhund at gøre, for lydigheden er gået ud af bagdøren.....jeg ved han ikke er døv, for hørelsen fejler intet når der er cocktailpølse-godbidder i sigte !? - men han er stadigvæk en skøn hund ! smiley

    profilbillede
  • #5   10. jul 2013 Min lille lucca har det som en lille prinsesse! hun er med alle steder og elsker at følge med mig ude ved hesten smiley Selvom at hun er hele familiens og alle elsker hende, så eer hun nok mest blevet MIN hund. når jeg ikke er hjemme siger de andre at hun går lidt rastløst rundt, selvom at hun elsker os alle sammen .. Lucca har dog aldrig haft sådan en periode, selvom at hun havde set sig sur på en plante der ikke måtte være der, og den skulle der bides i. Men så snart den var død måtte dens ''sted fortræder'' gerne stå der.. Mærkelige hund smiley :D

    Vil mega gerne ''gå'' til noget med hende, ved ikke helt hvad.. overvejer noget med fx. flyball, rally, agillity( er bare træt af at man skal vente til de er 2 år gamle.. Vil gerne lave noget ''NU'' ), eller måske noget med lydighed?? Er der nogle der har erfaringer med disse?


    profilbillede
  • #6   10. jul 2013 Du kan gå til agility fra de er 1 år, Aya går til agility, og vi startede som 10 måneders, der var bare nogle ting hun ikke måtte før de 12 måneder.

  • #7   12. jul 2013 Virkelig? Jeg må lige læse det igennem igen så. Tak! smiley

Kommentér på:
Hvordan går det?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce