{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.209 visninger | Oprettet:

Jeg overvejer at klippe min shiba... {{forumTopicSubject}}

Mit problem er at Zena er blevet steriliseret, og det har selvfølgelig medført lidt kuk i fældningen - eller det vil sige hun fælder slet ikke rigtigt mere.
Det er som om pelsen sidder fast, så i øjeblikket går hun rundt i denne varme med vinterpelsen - ikke smart...
Det er kun underulden der er problemet...

Jeg kan godt plukke det af hvis jeg hiver rigtig hårdt - hvilket jo gør ondt og derfor ikke er en rigtig løsning.
Jeg har prøvet bad for at se om det løsner pelsen - det gør det ikke.
Jeg har prøvet forskellige børste inkl furminator - det kan tage lidt hvis jeg hiver til, men slet ikke nok, og det gør også ondt på hunden og er derfor heller ikke en løsning.

Det er skide synd for hende fordi hun halser hele tiden, og jeg er bange for at hun skal blive rigtig dårlig.
Jeg har sat en blæser op foran hendes kurv, og den virker hun rigtig glad for, men dog stadig er det ikke helt nok...
Jeg har også givet hende godbidder i is og et par kolde bade, men det er som om det kun er midlertidige lappeløsninger.

Jeg er nået der til hvor jeg faktisk overvejer om løsningen er at finde en trimmer frem, men man plejer ikke lige frem at klippe shibaer, og jeg ved heller ikke om det vil løse problemet eller bare skabe en sammenfiltret måtte tæt på huden...

Så nogen ideer der ude?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg overvejer at klippe min shiba...
Kommentér på:
Jeg overvejer at klippe min shiba...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce