{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Kitt O
Kitt O
Tilmeldt:
5. feb 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

5 mdr - hvad sker der ? :) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Jeg er den lykkelige ejer af en papillon tæve - Lulu på 5 mdr. Hendes sind og adfærd er fantastisk og hun har et fantastisk gå på mod og er umådelig fortrøstningsfuld smiley
Hendes adfærd har dog ændret sig noget den sidste uge. Hun har været alene hundredvis af gange men sidst hun var alene hjemme har hun spist en sko og noget tapet på væggen! smiley Har aldrig set den form for adfærd hos hende før. Hun er luftet og mentalt stimuleret når jeg går hjemmefra enten ved leg, søgning eller opgave løsning. Hun er ydermere blevet sådan pylret i det. Hun piver uden grund og gør ligeledes. Hun er også begyndt at gø og knurre når vi går ude. Hun er eeeekstremt mor syg, hvis hun kunne ville hun ligge ovenpå mit ansigt.
Er det her normal adfærd for en 5 mdr papillon tæve? Hvad oplevede i hos jeres hvalpe i den periode? smiley

Knus fra Kitt


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  5 mdr - hvad sker der ? :)
  • #1   9. sep 2013 Måske hun er kommet i spøgelsesalderen eller har ondt? det er lige de 2 ting jeg tænker kunne være

  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #2   9. sep 2013 Spøgelses alderen? smiley Tror ikk hun har ondt. Hun er aktiv og spiser/drikker som hun plejer smiley hvor tænker du at hun skulle have ondt henne?

  • #3   10. sep 2013 Hehe ja spøgelsesalder... de ser noget der egentlig ikke er der, eller busken i altid er gået forbi, pludselig er vildt farlig, sådanne nogle ting smiley

    Uuh så klog er jeg ikke, tænkte bare det måske kunne være, nogle gange viser hunde ikke de har ondt eller er syge, men hvis hun er aktiv og drikker/spiser normalt ville jeg nok hellere tro det er spøgelsesalderen der kunne være årsagen smiley


  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #4   10. sep 2013 Har været inde og læse om spøgelses alderen på nettet siden i går. Det svarer meget godt til hendes opførsel, så må bare væbne mig med tålmodighed smiley

  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #6   10. sep 2013 Pia H, hun er jo kun 5 mdr og har ikke engang tabt en eneste hvalpe tand endnu. Kan det passe at det kommer så tidligt? Har kun haft han hund før så er på bar bund mht løbetid smiley

  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #8   10. sep 2013 Tror ikke at hun har tabt nogle tænder smiley Hun har også lidt udfordringer da hun har overbid. Syns det er svært med de små bisser.
    Men ja det kan sagtens være noget før løbetid kuller smiley


  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #10   10. sep 2013 Vi kigger bisser hver anden dag, og det er hun blevet rigtigt god til. Men hun har ikke manglet nogle hjørnetænder indtil nu. Fik hende som 13 ugers så om hun har skiftet tænder inden ved jeg ikke. Er opmærksom på tandstillingen, tak for rådet smiley

  • Kitt O
    Kitt O Tilmeldt:
    feb 2008

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7
    #12   10. sep 2013 Ah okay på den måde smiley Så der skiftes mælke tænder på den måde, nice to know! smiley

Kommentér på:
5 mdr - hvad sker der ? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce