Livstilsændring

Livstilsændring

Medlemmer: 20
Forside Forum Medlemmer Annoncer Hunde
647 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Bodil Dalsgaard
Bodil Dalsgaard
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.665

Hjælp til madplan Hjælp til madplan

Måske er der nogen der har ideer til kost til mig;)
Jeg har gennemgået kræftbehandling med det resultat at jeg har fået skadet mine tarme, det betyder at der er mange ting jeg ikke tåler;(
Desværre har jeg minimum 10 kilo for meget at slæbe rundt med og ville gerne tabe dem, men jeg tåler ikke grove fiberrige fødevarer, tåler ikke hvede og heller ikke rå grønsager og frugt, hvad pokker skal man spise når det skal være sundt og man gerne vil tabe sig?
Gode ideer ønskes;)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til madplan
  • #2   12. nov 2013 Vil Anbefale dig at se på http://www.dukandiet.dk/

• #3   12. nov 2013 Jeg har med stor succes fulgt "Dukan" diæten.
    Tog desværre næsten 30 kg på efter en langvarig Predisolonkur, men!
    Er startet igen, og i stedet for havreklid om morgenen spiser jeg min havregrød med et fint snittet æble.
    Så må det tage lidt længere tid at komme ned i vægt.

• #4   13. nov 2013 Hvordan har du det med tilberedte grønsager?
    Når først de er kogt/bagt/stegt er grønsager noget nemmere at få igennem fordøjelsessystemet, og så er mulighederne jo nærmest uendelige smiley

• #5   14. nov 2013 Jeg kan godt tåle nogle tilberedte grønsager, men de skal være helt udkogte;) er lidt bange for at kosten bliver for ensidig smiley har set på dukandiet, men der er godtnok mange ting jeg ikke tåler, ved ikke om jeg kan sammensætter en kost der er alsidig nok ud fra den;) men jeg tror jeg vil prøve;) tak

• #6   14. nov 2013 Jeg spiser selv efter stenalderkost principperne, og jeg synes virkelig der er mange muligheder, hvis man ellers tager sig tid til at lave fx en madplan.

Specielt her i efteråret er der mange lækre grønsager der kan laves til mos (butternut, knoldselleri, rodfrugter af alle slags)...

Kommentér på:
Hjælp til madplan

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce