{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Når jeg friserer min hund {{forumTopicSubject}}

Hej Lhasa Apso-ejere,

Min hund har en meget silkeblød pels - med en meget ulden underpels.

Indimellem børster jeg hende med en stålbørste med dupper. Men det holder ikke i længden, for børsten friserer ubemærket hen over den filtrede underpels.

Så den mest holdbare frisering sker med en FURminator-kam:

"Kvalitetskam med afrundede og roterende tænder til hunde med lang pels. Tænderne er let kurvet, så de følger hundes krop og det ergonomisk udformede håndtag ligger godt i hånden." Den koster omkring 150 kr.

Den er jeg super glad for, hunden elsker at blive friseret og de små uldne klumper, der samler sig i underpelsen er minimale. Jeg holder igen i pelsen ned imod hunden - og friserer klumperne væk.

Hundens pels holder sig også "velfriseret" længere.

Åh ja - jeg benytter også FURminatoren til vores perserkat;-) Hun nyder også at blive friseret - og hos hende holder "frisuren" også længere - på den lille uldtot smiley

Jeg vasker min hund med en shampoo der er balsam i, vasketiden forkortes - og det er min tøs særdeles glad for smiley

Når Kiri er vasket og delvist tørret og friseret, opfører hun en længere krigsdans rundt i huset, hvor hun skiftevis løber og kaster sig ned og gnider sig ned i gulv og tæpper - alt imens hun ligger og logrer. Det nyder jeg synet af - hun er så dejlig smiley

Hilsen Annie

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Når jeg friserer min hund

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce