{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

dyreven
dyreven
Tilmeldt:
25. aug 2010
Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96

knopper {{forumTopicSubject}}

Min lille nøgne er begyndt at få nogle knopper-ved ikke om det er det i kalder talg knopper eller bumser... Hos dyrlægen blev vi enige om at det nok ikke er bumser-de er hårde men der er ikke pus i... Hun bliver badet-skrubbet blidt-får kornfrit foder-faktisk er det næsten barf i tørform.. I tyggestænger og andre godbidder er rent kød eller fisk...
Nogle der har en ide til hva det kan være og evt råd til at afhjælpe dette??? For kønt ser det ikke ud! Hun er 5 år nu-så ved ikke om det er pga alderen , ligesom når vi andre får en anderledes hud med tiden !!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  knopper
  • #1   12. nov 2014 Jeg har ikke lige nogle råd, da Aboo også har dem. Der er kommet flere med alderen. han er nu 9,5 år. Der er ingen foder der har ændret det gennem tiden.Jeg tror det er meget naturligt for hunde, men da vores ingen hår har, så er de mere tydelige.

  • dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96
    #2   13. nov 2014 Syntes bare at da hun begyndte at få dem- gik det hastigt med at få flere ... Så selv dyrlægen bemærkede dem til sundhedsbesøget.. og de kan hverken trykkes eller vaskes væk ... Så ja-tænkte oz om det er alderen... I øvrigt skønt at læse Aboo er så gammel... Læste nemlig på et tidspunkt at de små nøgne ikke blev så gamle i DK -så da Chanel blev 5 år-begyndte jeg at tænke over hvor længe jeg mon har hende endnu-men heldigvis er hun sund og glad-så forhåbentlig maaaaange år smiley

  • #3   13. nov 2014 Hvis de kom hastigt, så kan det måske være noget med foderet. Men hvis hun ikke har skiftet foder eller andre ændringer, så lyder det homonelt.
    Jeg havde det på samme måde med alderen som dig. Men jeg kan love dig for, at Aboo er som en hvalp endnu, så det er skønt.
    Jeg tror desværre, at mange kinesere bliver aflivet fordi folk ikke har tænkt sig om inden købet og det er derfor, at vi ikke ser så mange gamle kinesere. Jeg har hørt om en på 17 år, så lad os håbe vi har vores i mange år endnu ??


  • dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96
    #4   14. nov 2014 De startede før jeg skiftede hendes foder, som er 80% kød-20% grøntsager i tørform- men de formere sig bare, de hvide knopper.. Er hårde, tænkte derfor om det kunne være talgknopper Må bare holde øje- alt ses jo på den nøgne hud- irriterende at se på-men hun virker ikke påvirket..... WOW-17 år, ja lad os håbe vi er liiiiiige så heldige... En fantastisk og glad race smiley smiley

  • #5   14. nov 2014 Der er nogen der siger de får dem, hvis de får for meget fedt, men Aboo har prøvet alt muligt foder og det har ikke ændret noget for ham. Men det er talg knopper og de kommer og går på ham. De kan dog sidde længe før de forsvinder.
    Ja alt ses på dem, men det er heldigvis kun udseendet og ikke noget alvorligt smiley
    Ja det er en fantastisk skøn race, de er jo nærmest små mennesker smiley
    Pøj pøj med det smiley


  • dyreven
    dyreven Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 17 Svar: 96
    #6   14. nov 2014 Jeg er meget opmærksom på fedt-så det undgår vi-netop pga huden-så det kan ikke være synderen... Men må se tiden an smiley

Kommentér på:
knopper

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce