{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
904 visninger | Oprettet:

Eva
Eva
Online Tilmeldt:
19. jul 2012
Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009

Nyt job :-) {{forumTopicSubject}}

Hej venner,

Jeg har fået nyt job smiley

Normalt bruger jeg tiden på at slappe af og drille "storebror" Gustav, mens moar er på arbejde, men hun er blevet syg, så jeg passer godt på hende, så hun kan blive rask igen smiley

Det er hårdt arbejde, men det er okay smiley

Har I også jobs?

Vuf fra Ingle


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt job :-)
  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #2   14. jul 2016 Orv, du har godt nok travlt smiley

    Jeg er også sherif herhjemme, og så har jeg planer om at stille op til Vovsetinget ved næste valg. Jeg håber på at blive Statsmedister, for jeg er nemlig smaddergod til at bestemme, hvis jeg selv skal sige det smiley

    Vil du også være med i Vovsepartiet? Så kan du måske blive Justitsmedister?


  • #3   14. jul 2016 I har godt nok også meget travlt!
    Jeg har også mange jobber!

    Mit største og vigtigste er nok at være mors bodyguard! Jeg skal ALTID vide hvor hun er, og godkende alle der kommer i nærheden af hende! Det er hårdt arbejde godt nok.

    Så er det også mit job at smage på alt hvad hun spiser, bare for at være sikker på det ikke er giftigt!

    Og så passer jeg på hjemmet! Også fra fjenderne som menneskerne ikke lige kan se! smiley


  • #5   14. jul 2016 Jeg har det fornemme job, at sørge for at maden i køleskabet ikke bliver for gammelt!

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #6   14. jul 2016 Sikke nogle vigtige jobs, I har! Jeg håber, at jeres mennesker husker at give jer en passende betaling!

  • #7   14. jul 2016 Jeg synes jeg fortjener en lønstigning!! Ikke nok godbidder! smiley

  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #8   14. jul 2016 Det lyder rimeligt, når du arbejder så hårdt!

    I dag har vi fået både okseører og tyggepinde, og på eftermiddagsturen legede vi "tuntræ" på naturlegepladsen smiley


    profilbillede
  • Eva
    Eva Online Tilmeldt:
    jul 2012

    Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 16 Svar: 2.009
    #10   16. jul 2016 Åltså, det er da meget hyggeligt at passe på moar, men nu må hun godt snart se at blive rask, for jeg har andre jobs, der venter...

    Genboens dejlige tollerdame vil for eksempel rigtigt gerne være mor, og det kunne jeg da godt tænke mig at hjælpe hende med smiley Moar siger, at det er forbudt, fordi jeg er krypteret, men hvad er der dog galt i at være hemmelig far? Så kan det også være, at jeg slipper for at betale hvalpebidrag, og så skal den kedelige madamme ikke tænke på det smiley

    Mødre, altså... smiley


  • #11   5. jan 2017 Sikke travlt I har. Vi må organisere os, så vi kan få bedre løn og arbejdsvilkår. Er jo 24 timers arbejdsdag.
    Jeg har også jobs.
    - Jeg sørger for mor og fars daglige motion.
    -jeg træner deres evner med en bold (især mor har brug for træning, især hendes benarbejde, har lang vej igen.
    - jeg sørge for at støvsugeren også har noget at lave (socialt arbejde )
    - Så sørger jeg for at dynen ikke glider ned af sengen om natten, ved at ligge oven på den.
    - derudover ad hoc vagt opgaver

    Alt sammen for sølle to måltider mad, guffer og et kødben engang imellem.
    Frynsegoder madrester fra aftensmaden og badeture på stranden.


Kommentér på:
Nyt job :-)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce