{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.175 visninger | Oprettet:

Hundehandler (en lille beretning) {{forumTopicSubject}}

Jeg blev i januar kusine til en lille dreng, og havde i weekenden en plan om at tage over og at se ham... jubii tænkte jeg, og har bare glædet mig ustyrlig meget... MEEENNN

Jeg skulle mod Svinninge (ved Holbæk) rejsen fra det mørke Jylland til Slagelse, hvor jeg skulle skifte til en bus, gik også fint.. jeg havde så en times ventetid i Slagelse.. hvilket også er fint nok.. jeg gik ind i ventesalen, og fandt atter min bog frem som jeg havde slugt af hele vejen(Selvfølgelig en hundebog) på forsiden står der: Vælg den rigtige hund, det er en a de her bøger, med en 20 siders indledning og så ellers fakta om ca. 200 racer.. men lidt efter jeg havde åbnet bogen, kan jeg høre en mand fra bænken overfor mig.. han sidder og nærmest råber: PIGE, PIGE, PIGE... nåhhh... til sidst tænkte jeg, det er sku nok mig.. og jeg var ved at finde mit ur frem.. for det er tit det, udlændinge vil vide når de henvender sig til en dansker... MENNNN jeg blev klogere.. han spurgte så til bogen... og jeg fortalte joh at det var en ganske udmærket bog.. hvor efter det kommer fra ham: jeg vil gerne sælge dig en hund... HVVVAAAADDDD? johh.. manden på den anden side ville da gerne sælge mig en labrador.. det takkede jeg nu pænt nej til og sagde det ikke lige var min Race, og jeg ikke ville købe hund af ham... jamen han kunne da også tilbyde en Kineser, Beagle, cocker, chihuahua, og en del flere Racer... da var det jeg blev gal… og valgte at takke pænt nej med kommentaren: Folk som dig burde neutraliseres, og meldes.. heldigt for mig tror jeg ikke han viste hvad jeg mente... så jeg tog min taske og gik.. og var bare GALLLLLL...

Nogen der har oplevet noget lign.?

Jeg tror det var meget godt at det første der mødte mig i døren var min lille nye fætter, men en meget glad mor som spurgte om jeg ikke ville være gudmor til ham...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundehandler (en lille beretning)
Kommentér på:
Hundehandler (en lille beretning)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce