{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Hvordan holder i vægten ? {{forumTopicSubject}}

Jeg har jo selv en tæve, der er steriliseret og hende holder jeg nøje øje med vægtmæssigt, så hun er slank og fin (selvom hun lige er blevet 9 år).
Nogle gange kunne jeg godt tænke mig, at der var nogle som kunne holde lige så meget øje med mig og det jeg putter i munden, hehe.
Jeg har meldt mig på en side på nettet, hvor jeg hver dag skriver min vægt ind og en kollega har også meldt sig ind, så vi holder øje med hinanden hver dag, hehe.
Men hun kan jo ikke se, hvad jeg har spist, hehe.
Knus Ann


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan holder i vægten ?
  • #1   16. feb 2007 Jeg har også prøvet at være på en slankeside her på nettet, men jeg kom i en dårlig gruppe, der var slet ingen korrespondance os imellem, så jeg følte slet ikke jeg fik støtte nok, og må indrømme, at jeg til sidst ikke gad udfylde mad/kost planerne, så der røg den kur i vasken. Derfor prøver jeg nu på egen hånd med mere motion og tænke over hvad jeg stopper i munden, dog uden helt at forbyde mig noget sødt/hygge, for så ved jeg, at jeg ikke kan holde det, så jeg kører i mange små måltider, frugt og grønt, og brød med højft kostfiber indhold og vand, og nu må vi se om det giver lidt.


Kommentér på:
Hvordan holder i vægten ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce