{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Så kom Albert hjem {{forumTopicSubject}}

Hej SBT klub

Tak for invitationen smiley

I lørdags satte min bror og jeg kurs (som så mange andre hundeejere) mod Odense. Dog ikke for at udstille, men derimod hente lille Albert. Vi ankom på hotellet og Dorota kom og hentede os, og vi blev ført op på et lille bitte hotelværelse. Vi kunne straks høre at der var gang i den derinde, og da hun åbner op, bliver vi overfaldet af fire staffys der alle ihærdigt ville hilse på min bror, Annie og jeg. En af dem ville hilse ekstra meget var en lille frembrusende bisse der nappede mig i øret... Jo det var Albert smiley
Vi fik ordnet papirer osv, pakket bilen og sat kurs mod Rødovre. Havde taget Annies kurv med som hun kunne ligge og hygge i, og Albert skulle sidde hos mig. Der gik dog ikke lang tid før Albert fik mokket sig over til Annies kurv, og rigtig få puttet sig ind til hende. Annie brokkede sig ikke og lod ham gøre hvad han nu vil. De snork sov hele vejen til Rødovre, og der blev ikke tisset, tudet eller andet i bilen. Vi kom hjem og Albert, var selvføgelig spring fuld af energi så de skulle leje en times tid...
Det blev senge tid, men Albert var ikke tilfreds med at vi skulle ligge i sengen, og han skulle sove i sit bur, hvilket resulterede at han tudede indtil kl 3 om natten, hvor han måtte give op.

Nu er han bare SUPER glad og super dygtig, og faktisk er vi ved at finde en ordenlig rytme med renligheden, og i morges sad han pænt og ventede foran døren, så jeg kunne gå ned med ham, og lade ham ordne sine ting.
I går aftes sagde vi pænt godnat, og lagde ham i kurven og han snork sov med det samme.

Annie er liiidt irriteret, for han er jo lidt anmasende og opmærksomhedskrævende, men hun lader ham gøre hvad som helst, og vil da også leje med ham.

Skal nok kommed med nogle flere billeder af ham så snart som muligt.

Mvh Søren


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så kom Albert hjem
Kommentér på:
Så kom Albert hjem

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce