{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mens hvalpene kommer
  • #1   21. feb 2007 Lad dem være sammen med tæven, men sørg for at der er tørt hvor de ligger, da de ellers kan blive for kolde.
    Jeg selv bruger nogle kunstige lammeskind, og en masse køkkenrulle til at tage vandet med hver gang der kommer en ny hvalp.
    Imellem veerne sutter de jo også så der kan komme gang i mælken. Men det er min erfaring, at der først rigtigt bliver åbnet for mælkebaren når fødslen er ovre.

• #2   21. feb 2007 jamen det jeg tænkte på var om ikke hun kan komme til at klemme dem eller ligge en pode på dem eller hvad ved jeg, jeg ved godt at jeg selvføglig er der men jeg er måske travlt optaget af at se om alt går rigtig til med den hvalp som hun er ved at føde, hun skal jo også bøje sig ned og slikke og ordne den nye hvalp, hvor er de første hvalpe så??? jeg tænker nok for meget over det, det kan være det giver sig selv når først det er i gang, men jeg får mange tanker og ider om hvordan det hele er.

• #3   21. feb 2007 hej da min hund frida havde fået sine første 1- 2 hvalpe lå de bare suttede ved hende mens hun var igang med at føde den næste, og der var slet ikke nogle problemer med det hun maste dem ikke.

• #4   21. feb 2007 Da samie fik hvalpe løb hun op af kurven og ind under en stol og der blev de født hihi...
    Hun kunne jo ikke forstå hva der skete.. De sidste 2 blev født i kurven hihi.. men de små lagde bare i kurven imens det hele stod på med en varmelampe tændt..

• #5   22. feb 2007 Alle tæver er forskellige. EEn af mine gik fra hvalpelejet og ud på gulvet hver gang der kom en ny hvalp. Det var samarbejde som ville niget, så kunne jeg lynhurtigt tørre guklvet mens hun slikkede den nye, så kunne jeg lige snuppe den og kontr. at alt var i orden, og så ligge den op på lejet igen. Men jeg er der altid. Næsten Nogle gange hvis der kommer 11 hvalpe og den første kommer hen under aftenen, har jeg da sneget mig i seng, når tæven har taget sig en lille lur, og så op igen efetr et par timer, så var der altid endnu 1 eller 2 hvalpe.

• #6   22. feb 2007 Jeg har faktisk også held med både at have hvalpelejet og så en stor hundekurv overfor som tæven så kan grave i så det ikke sker der hvor hun ligger med hvalpene.
    Det med at grave er faktisk noget af det største problem hos mig. Særlig efter alle hvalpene er født og livmoder trækker sig sammen igen, det klan være problematisk, for så ligger alle tæpper, aviser og hvalpe hulter tubulter, Hvordsan hun bære sig ad med ikke at ligge sig på nogen er lidt af en gåde for mig. Men de 11 år vi nu har haft hvalpekuld er det aldrig sket.

• #7   22. feb 2007 Tusinde tak, det var lige det jeg manglede viden om

Kommentér på:
mens hvalpene kommer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce