{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål vedr. poterne
  • #1   27. mar 2007 altså neden under - må man gerne klippe det af - så slæber de mindre skidt med ind og det er generelt behageligere for hunden.

    oven på er det meningen at det bare skal vokse - hele livet - men hvis jeg havde en hund der ikke skulle udstilles - så ville jeg klippe dem kort og tætte : )


  • #2   27. mar 2007 Om vinteren klipper jeg poterne helt korte men om sommeren får de bare lov til at vokse da det ikke genere dem.

  • #3   27. mar 2007 Vi klipper også vores under poterne. Det bliver ikke gjort så tit om sommeren. Jeg klipper også de lange hår på poterne om vinteren. Jeg klipper ikke, hvis der er planer om udstilling de næste 2-3 måneder. Jeg har en enkelt gang hørt om en, der fik dårligt resultat på udstilling pga de klippede poter. Men man spare mange gange gulv vask ved at klippe reglmæssigt.

  • #4   30. mar 2007 Camilla min har altså aldrig haft knuder eller filter under poterne og hans er meget langt...

  • #5   30. mar 2007 Nadja klipper du det ikke?

    Pu jeg synes det ser rigtig grimt ud så klipper så meget jeg må - plus at man virkelig ikke behøver at gøre rent nær så meget!


  • #6   30. mar 2007 Nicola jo om vinteren bliver det trimmet helt kort både under og omkring poterne, men om sommeren får det lov til at vokse, nu er han jo lidt af en pivskid og varm astfald vil han ikke gå på så det hjælper når han har lidt lange hår under poterne så beskytter de selve poten en del. Og jeg kan altså ikke se oppe fra at han har lange hår under sine poter, det oven på vokser jo som ukrudt smiley

  • #7   30. mar 2007 Og med hensyn til rengøringen så bliver det alligevel gjort tit for Fluffy slæber jo alt med ind fra haven af og det gør nogen af kattene også, så lidt jord fra eller til der skal støvsuges op ja det betyder jo ikke så meget når man alligevel er igang smiley

  • #8   30. mar 2007 det er virkelig det eneste jeg ikke kan lide ved cavalieren - de der poter der med ukrudt : (

    Men man må jo tage det med - for man ryger ud til højre på udstillinger hvis man trimmer...

    Men jeg synes de mister al deres elegance - og deres benstilling bliver bare så røvsyg - som om de er plat fodede - men hvad fanden det er jo standarden, så må man leve med det.

    Murphys er ikke blevet langt endnu men jeg frygter det : (


  • #9   30. mar 2007 Ja jeg vil sige man vænner sig til det, jeg synes Gizmo ser helt forkert ud når jeg klipper ham ned om vinteren... Og nu er han jo ikke udstillingshund så jeg skal ikke tænke på hvad en dommer mener.. Men jeg synes nu det er en del af deres charme, lige nu ser han helt forkert ud fordi alt pelsen er barberet af hans mave pga hans operation, så jeg håber det vokser hurtigt ud igen, selv hans tissemand er bar lige nu for den skulle også trimmes....

Kommentér på:
spørgsmål vedr. poterne

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce