{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anton - nedtrykt
  • #1   12. apr 2007 Hvad fejler han ?

• #2   12. apr 2007 Vi fik at vide at han havde betændelse i tarmen .. men burde han ikke have det bedre på nuværende tidspunk og ikke være så nedtrykt længere ?!

• #3   12. apr 2007 Nu er det jo en bulle og de har da den største selvmedlidenhed..... Men jeg ville da lige tjekke med vetten. Hvis jeg selv er på antibiotika er jeg også vildt træt. Men tag lige og giv vetten et ring. Det kan jo være det stadig er betændelsen der gi'r problemer.

• #4   12. apr 2007 Vil jeg gøre..tak for hjælpen ..

• #5   12. apr 2007 Det var jo ikke rigtg nogen hjælp men tror du skal ta det roligt. Det skal nok gå. Han er jo i gode hænder.

• #6   12. apr 2007 Tænker bare på at normalt får man det jo super meget bedre på 5 dage .. ville mene det er længe - kan se han kan være træt .. men han virker virkelig ked af det ..

• #7   12. apr 2007 Mogens slog sit ben en dag da han rendte i haven. Fuld skrald ind i et træ/busk og han var også meget trist i ca en uge. Har læst et sted at bulldoggen har en meget høj smertetærskel og viser nødigt de har ondt, men de skal jo reagere på en eller anden måde og det tror jeg de gør ved at være triste. Han kan måske mærke en virkning fra pillerne, som han ikke lige forstår. Svimmelhed, kvalme eller andet.

• #8   12. apr 2007 Hm .. Tror vi venter og ser hvordan han får det når vi stopper lørdag med pillerne og hvis det stadig er sådan her, så tar vi til dr. dyr ..

• #9   12. apr 2007 Tror heller ikke der er noget alvorligt så du skal fare afsted. Men kender det godt. Da Mogens slog sig ringede jeg til dyrlægen og fik hende til at åbne op kl 21 for jeg var jo overbevist om han lå for døden. Og så løb han ellers glad rundt da hun så skulle se på ham. Møgkøter!!! Men han pev lidt da hun rev ham i benet så han fik nogle smertestillende til et par dage og skulle holde sig i ro en uge. Men Mogens tror en uge er en dag, så........ Han var stille om aftenen men om dagen var der drøn på. Men ku godt mærke han ikke var som han plejede. Det varede så kun en uges tid, så var der knald på hele døgnet. Dyrlægen sagde at så længe tandkødet var normaltfarvet og øjnene klare så var hunden ikke i livsfare...........

• #10   12. apr 2007 Ihvertfald tusind tak for jeres svar .. Er rart at lige høre hvad andre ville gøre..

• #11   13. apr 2007 Det var da synd for ham.. Så trælst når de er syge... snøft... de er jo ikke lige som et menneske og kan sige hvad der er galt. Min tidligere hund var syg og fik antibiotika og han var osse meget træt, man skal jo tænke på at hunde en syg og behøver hvile ligesom os andre når vi er syge smiley

Kommentér på:
Anton - nedtrykt

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce