Personlighed {{forumTopicSubject}}
Hejsa Papillion elskere
Jeg har min papillon Balou på 5 år.. Jeg har haft ham siden han var 8 uger. Og han er absolut den hund jeg har nogen sinde har kendt, der har den største personlighed. Han er evig glad og vil altid være midtpunkt, ligegyldigt hvor vi er. Jeg har altid haft ham med alle steder og han nyder det, han får charmet sig ind alle steder.
Han har en mani med når han spiser sin mad, så skal han altid ind hvor jeg er med maden. Han tager en kæmpe mundfuld og så løber han ind til mig, hvor jeg nu befinder mig. Og spytter det hele ud, for så at spise det igen i små bider. (ikke så lækkert når man ligger i sin seng) Men han skam også blive total fornærmet, da jeg fik min anden hund Apollo. Ville han ikke snakke med mig i fire måneder, han lå bare med ryggen til og ville ikke sove i min seng, som han ellers plejede... Men nu er alt heldigvis tilbage til det gamle og nu slås vi om hovedpuden som vi altid har gjordt;-) Han er en sjov en, som altid kan gøre en opmærksom på, hvis der er noget han gerne vil.
Det mest grineren er faktisk at min anden hund, (der pt. vejer 60kg) har total respekt for ham, og acceptere ham som alfa.. Den lille lort;-)
Har alle Papilloner helt vildt meget personlighed?
Hvad siger I?
feb 2007
Følger: 6 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 9 Svar: 37
maj 2005
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 39 Svar: 328
Altid glad, og er oppe på benene så snart han høre den mindste pip lyd fra et legetøj.
Han er skødehund med stort S, og mor's dreng. Det er altid mig han kommer først til, og ALTID mig han render i røven..smil
Han er helt sin egen
Personlighed
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside